niedziela, 31 lipca 2022

Podsumowanie nowości kosmetycznych lipca

Cześć 😁 JUPIIII!!!!! udało mi się  😁 Prawie nic nie kupiłam w tym miesiącu! Jestem z siebie bardzo zadowolona, bo dzięki temu zmniejszą się moje zapasy.
Otrzymałam paczkę niespodziankę, w pewnym sensie wygrana od Ani colovista Dziękuję Ci bardzo 😘😍
Wielką niespodzianką było spotkanie z Magdą, od której dostałam taki zestaw kosmetyków 😍. Dziękuję Ci Kochana bardzo 😘😘💕
Malutkie zakupy w Oriflame 😁 bardzo malutkie, bo aż jedna maseczka Royal Velvet i to jeszcze kremowa. I równie malutkie zamówienie z Avon, bo kupiłam mydło w płynie pomarańczowe oraz żel pod prysznic mandarynkowy 😍 z serii SENSES
I jeszcze mniejsze zakupy w Rossmannie, a to wszystko przez Turkusoową, bo kupiła odżywkę Only Bio truskawkową, która ma nadać włosom truskawkowo-różowy odcień i ja zapragnęłam taką odżywkę (ciekawa bardzo jestem jak to u mnie wyjdzie) i jeszcze kupiłam ulubione mydło w kostce Dove.
I to już wszystko 😁. Co powiecie o tych moich nowościach? Malutko, a jednocześnie dużo 😍

14 komentarzy:

  1. Z maskami jestem na bakier. Mydło Dove bardzo lubię. Serdeczności Bogusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum laq i maseczki mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dobre mydło w płynie zawsze z przyjemnością się skuszę, lubię różne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe nowości i moje ukochane mydełko Dove w kostce, ta wersja klasyczna jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dove w kostce to moje ulubione mydełko

      Usuń
    2. Moje właśnie też ulubione :) a tej maski, która ma nadać włosom truskawkowo-różowy odcień jestem mega ciekawa :D napisz o niej jaki dała efekt.

      Usuń
    3. Zastosowałam dwa razy. Pierwszy szybko zmyłam, bo się wystraszyłam, że będę mega różowa, no i ciut, bardzo leciutko złapało. Drugi raz już odważniej, potrzymałam trochę na całych włosach. Po nałożeniu wmasowałam we włosy (tak samo jak każda odżywkę) i fajnie złapało. mam leciutki poblask.

      Usuń
  5. U mnie przygoda z truskawkową odżywką skończyła się sporym stresem, bo złapała mega mocno i nie chciała się zmyć, ale na szczęście ostatecznie udało mi się wrócić do jasnego koloru włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo te maseczki to ja bym przygarneła i to wszystkie, zdecydwoanie! uwielbiam ten krok w pielegnacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Te maseczki przyciągnęły najbardziej moją uwagę, muszę je wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki to coś, po co uwielbiam sięgać i zawsze mam w domu jakiś zapas, aby mieć z czego wybierać, więc to one zaciekawiły mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jest się czym zainteresować, jeśli chodzi o kosmetyki z tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.