pi膮tek, 12 sierpnia 2022

Od艣wie偶aj膮ca maseczka z ekstraktem z bambusa

Dobry wiecz贸r 馃榿 kolejny pi膮tek, kolejna maseczka 馃榿 r贸wnie偶 kupiona w Action (tak jak kilka poprzednich). Tym razem FACE SHEET MASK BAMBOO EXTRACT - Softening & refreshing - Maseczka w p艂achcie wzbogacona wyci膮giem z bambusa - zmi臋kcza i od艣wie偶a.

Opis pochodzi z opakowania jest bardzo ubogi, ale zawiera niezb臋dne informacje.
Sk艂ad (INCI):
Spos贸b u偶ycia jest pokazany na obrazkach.
Wewn膮trz aluminiowej saszetki znajduje si膮 bia艂a, porz膮dna, gruba p艂achta, kt贸ra jest jednocze艣nie bardzo mi臋ciutka. Nie ma problemu z jej roz艂o偶eniem i odpowiednim u艂o偶eniem na twarzy. Maseczka jest bardzo mocno nawil偶ona i w trakcie zabiegu serum sp艂ywa艂o mi na szyj臋, ale po prostu wklepywa艂am je w sk贸r臋.
Po na艂o偶eniu maseczk臋 trzyma艂a 20 minut. Po tym czasie p艂acht臋 zdj臋艂am, a resztki serum, kt贸rego by艂o du偶o wklepa艂am w sk贸r臋.
Pomimo du偶ej ilo艣ci, wszystko 艂adnie si臋 wch艂on臋艂o, a sk贸ra nie klei艂a si臋.
Moja sk贸ra zosta艂a 艣wietnie nawil偶ona i to nawil偶enie utrzymywa艂o si臋 przez ca艂y dzie艅, bo tradycyjnie ju偶 maseczk臋 na艂o偶y艂am rano.
W dodatku w celu lepszej obserwacji, po zdj臋ciu maseczki nie nak艂ada艂am kremu na dzie艅.
Z tej maseczki jestem zadowolona i ch臋tnie kupi臋 j膮 ponownie.
A do Was mam pytanie 馃榿 znacie t膮 maseczk臋? Jak si臋 spisa艂a u Was? Piszcie koniecznie.

1 komentarz:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.