poniedziałek, 2 sierpnia 2021

Maseczka After Party

Cześć 😁 ponieważ czasami tak bywa, że człowiek zasiedzi się do późnych godzin, a na drugi dzień nie dadzą pospać to fajnie, że może sięgnąć po kosmetyki, które pomogą w przywróceniu naszego dobrego wyglądu. Dlatego też w niedzielny poranek sięgnęłam po maseczkę After Party iBrands iBeauty Cosmetics Face Mask + Lavendelextrakt, Betaine, Panthenol

Taki opis z opakowania - Maska nadaje promienny, zdrowy wygląd, a skóra jest zauważalnie jędrniejsza.
Nadaje promienny wygląd zmęczonej i bladej skórze.
Skład (INCI):
Sposób użycia:
Po wyjęciu z saszetki mamy białą płachtę bardzo dobrze nasączoną. Nałożyłam na twarz i trzymałam 20 minut. Po zdjęciu maseczki resztki serum sklepałam w skórę.
Skóra została dobrze nawilżona i dostała takiego blasku, że faktycznie lepiej wyglądała.
Maseczka spełniła swoją rolę i jestem z niej zadowolona.

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.