wtorek, 16 lipca 2024

Wygładzający krem smoothie ze szpinakiem i soją

Cześć 😁 krem smoothie bardzo mnie zaintrygował jak go zobaczyłam w sklepie i szybko wrzuciłam do koszyka. Jakie było moje zdziwienie, gdy w momencie otwierania kalendarza adwentowego do przyjaciółki w jednym z okienek znalazłam taki sam krem. Mowa o Farmona GREEN MENU Wygładzający krem smoothie ze szpinakiem i soją
Opis ze strony Farmona.pl - GREEN MENU Wygładzający krem smoothie ze szpinakiem i soją 75ml. Green Menu to idealna dieta dla Twojej skóry! Starannie dobrane Super Foods ugaszą pragnienie i nakarmią Cię naturalnymi i super skutecznymi składnikami. Wygładzający krem smoothie ze szpinakiem i soją sprawi, że Twoja cera będzie błyskawicznie odżywiona, nawilżona, gładka i aksamitna w dotyku.
Składniki aktywne:
Szpinak – wygładzi, ujędrni i odżywi Twoją skórę
Soja – wzmocni działanie przeciwzmarszczkowe
Woda kokosowa – bogaty w elektrolity naturalny izotonik - ugasi pragnienie Twojej skóry
Shot minerałów Mg, Mn, Ca – zastrzyk magnezu, manganu i wapnia - dostarczy skórze maksymalną dawkę energii i witalności

Skład (INCI): Aqua (Water), Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Oryza Sativa (Rice) Starch, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Inulin, Spinacia Oleracea (Spinach) Leaf Extract, Soy Amino Acids, Wheat Amino Acids, Arginine HCl, Serine, Threonine, Cocos Nucifera Fruit Extract, Squalene, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract, Magnesium PCA, Zinc PCA, Manganese PCA, Calcium PCA, Xanthan Gum, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.
Plastikowe opakowanie z aluminiowa nakrętką dodatkowo było zapakowane w kawałki kartonika, bo nie było to pudełko. Ale na opakowaniu były wszystkie niezbędne informacje o tym kremie.
Pod nakrętką znajdowała się jeszcze naklejona srebrna folijka, która nam gwarantowała, że produkt nie był wcześniej otwierany.
Wewnątrz słoiczka znajdował się krem, w kolorze ecru, dość przyjemnego zapachu i bardzo fajnej konsystencji, nie rzadkiej, ale też nie jest zbity.
Krem bardzo fajnie rozprowadza się na skórze i pięknie wchłania. Pozostawia swoisty film na skórze, ale nie jest tłusty i nie klei się. Bardzo fajnie chroni i nawilża skórę. Ponadto zauważalnie poprawia jej stan i ujędrnienie.
Muszę przyznać, że po pierwszym użyciu byłam na nie. No jakoś nie podpasował mi i nawet teraz nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego mi się nie spodobał. Ale dobrze, że dałam mu drugą i kolejną szanse, bo się do niego przekonałam i zużyłam do końca.
Czy go kupię ponownie? nie wiem, ale mam jeszcze jedno opakowanie 😁 także mam co zużywać.

1 komentarz:

  1. Fajnie, że dobrze się wchłania i nawilża. Ja bym go zużyła do ciała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.