środa, 31 lipca 2024

Podsumowanie nowości kosmetycznych lipca

Cześć 😁 no i znowu mi się trochę nazbierało kosmetyków. Po pierwsze bardzo dziękuję Sywli za cudowny prezent 😍😘 bardzo mnie zaskoczyła, jak poprosiła o adres do wysyłki. Kochana dziękuję bardzo za taki super, niespodziewany prezent😍😍😘😘
Zaczęło się lato i można kupić produkty SPF w dobrych cenach. Ja już wprawdzie byłam na urlopie i wyjazdach, ale postanowiłam uzupełnić moje zapasy SPF, żeby były na przyszłość. W sklepie NOTINO kupiłam moje ulubione produkty GARNIER AMBRE SOLAIRE, tym razem SPF 20
W Rossmann w ramach kuponów za uśmiech można było kupić m.in. SPF, tu też skorzystałam i mając kupon 1 + 1 kupiłam dwa spraye Kolastyny SPF 20 (bardzo mi się ostatnio sprawdził) i SPF 15. No i do koszyka wpadły też dwie maseczki pod oczy ISANA, w formie płatków hydrożelowych.
W poszukiwaniu mojego ulubionego mydła w płynie BALEA trafiłam na stronę drogerii dm.pl i poczyniłam zakupy, jak poniżej. 
Udało mi się dostać gazetę OLIVIA wraz z szamponem ARTISHOQ, bardzo go jestem ciekawa, bo cała seria jest bardzo chwalona w sieci.
Natomiast w Biedronce znalazłam w super ofercie moją ulubioną odżywkę do rzęs EVELINE Cosmetics.
Już ostatniego dnia lipca zdecydowałam się na zakup nowości Eveline Cosmetics z serii 6 ceramides, na ich firmowej stronie. Moja skóra bardzo lubi ceramidy, więc jestem ich bardzo ciekawa.
I nazbierało się tego dość sporo, ale i tak nic się nie zmarnuje.
Dajcie znać co Wam wpadło w oko 😁

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.