środa, 24 lipca 2024

Płatki pod oczy, hydrożelowe, Awokado

Cześć 😁 mogę spokojnie polecić mój niedawny zakup w Rossmann - ISANA - Płatki pod oczy, hydrożelowe, Awokado
Opis ze strony Rossmann.pl - Płatki hydrożelowe Isana z kwasem hialuronowym i olejem z awokado to innowacyjne rozwiązanie dla zmęczonej skóry wokół oczu. Wzbogacone o składniki aktywne, zostały stworzone aby intensywnie nawilżyć, odżywić i odmłodzić delikatny obszar pod oczami. Stosując regularnie płatki Isana, możesz doświadczyć widocznej redukcji opuchlizny, oznak zmęczenia i zmarszczek.
Sposób użycia:
1. Rozerwać folię i wyciągnąć płatki.
2. Płatki kłaść bezpośrednio pod oczami na oczyszczoną skórę.
3. Pozostawić przez 15-20 minut dla efektywnego działania. Zdjąć płatki i pozostałości delikatnie wklepać lub wmasować.
Rada: aby uzyskać dodatkową dawkę świeżości, włóż płatki do lodówki tuż przed użyciem.
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Chondrus Crispus Powder, Glucomannan, Sodium Hyaluronate, Persea Gratissima Oil, 1,2-Hexanediol, Potassium Chloride, Caprylhydroxide Acid, Xanthan Gum.
Wewnątrz aluminiowej saszetki mamy dwa, piękne, jędrne hydrożelowe płatki.
Płatki po nałożeniu pod oczy bardzo dobrze się u mnie trzymały. Trzymałam je około 30 minut. Przed nałożeniem trzymałam je w lodówce (wszystkie płatki hydrożelowe trzymam cały czas w lodówce), więc dodatkowo świetnie chłodzą w takie upalne dni. Po zdjęciu miałam fajnie nawilżona skórę pod oczami, a opuchnięcia zmniejszone 😍.
Kolejne fajne płatki hydrożelowe pod oczy, które chętnie kupie ponownie, a Wam polecam.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.