niedziela, 7 lipca 2024

GARNIER AMBRE SOLAIRE Super UV - Mgiełka do opalania SPF50

Cześć 😁 na moim ostatnim wyjeździe towarzyszyła mi GARNIER AMBRE SOLAIRE Super UV - Mgiełka do opalania SPF50 
Opis ze strony drogerii Rossmann.pl - Mgiełka SPF 50 do twarzy Garnier Ambre Solaire Super UV zapewnia zaawansowaną ochronę przed promieniowaniem UV. Idealna do stosowania na makijaż. Mgiełka ochronna do twarzy wzbogacona o kwas hialuronowy o działaniu nawilżającym. Skutecznie zabezpiecza skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVB i UVB, zapewniając kompleksową ochronę nawet w czasie długotrwałej ekspozycji na słońce. Dodatkowo utrwala makijaż. Lekka, hipoalergiczna formuła mgiełki SPF 50 szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Wygodny atomizer ułatwia aplikację.
PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE: Wstrząśnij dobrze przed użyciem. Przed aplikacją zamknij oczy i zaciśnij usta. Stosuj obficie i aplikuj na całą twarz, wykonując pionowe ruchy z co najmniej 15 cm odległości. Często ponawiaj aplikację, aby utrzymać odpowiedni poziom ochrony, przede wszystkim po pływaniu, spoceniu się czy użyciu ręcznika. Nanieś produkt tuż przed wyjściem na słońce.
Skład (INCI): Butane, Aqua / Water, Homosalate, Dimethicone, Octocrylene, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Dicaprylyl Carbonate, Nylon-12, Diisopropyl Sebacate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Styrene/Acrylates Copolymer, P-Anisic Acid, Tocopherol, Sodium Chloride, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Thermus Thermophillus Ferment, Peg-32, Peg-8 Laurate, Ethylhexyl Triazone, Triethanolamine, Polyglyceryl-6 Polyricinoleate, Poly C10-30 Alkyl Acrylate, Pentylene Glycol, Drometrizole Trisiloxane, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Potassium Sorbate, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Parfum / Fragrance (F.I.L. C271556/1).
Przed wyjazdem zachciało mi się kupić mgiełkę do twarzy, żeby móc reaplikować SPF w ciągu dnia na twarz. Jedynie nie zauważyłam, że kupiłam opakowanie 75 ml, zamiast 150 ml. 
Opakowanie jest całkiem wygodne, a spray-mgiełka jest przezroczysty. I powiem tylko, że bardzo lubię produkty Ambre Solaire i lubię ich zapach, a ta mgiełka ma taki sam zapach 😍
Świetnie się spisywała. Na plaży bez problemu można było spryskać nią twarz i nie dość, że chroniła przed promieniowaniem to i nawilżała moją skórę. Po zastosowaniu mgiełki skóra nie kleiła się i nie była tłusta. Mgiełka nie spowodowała uczulenia, nie podrażniała moje skóry, ale też nie zapchała jej.
Super mi się spodobała i tylko szkoda, że kupiłam to mniejsze opakowanie i wiem na pewno, że na kolejne wyjazdy kupię ponownie tą mgiełkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.