piątek, 12 lipca 2024

Nawilżająco-kojąca maska w płacie Cicaluronic Water Fit Mask

Dobry wieczór 😁 jak pewnie wiecie, bardzo lubię maski w płachcie. Tym razem zastosowałam MIZON Nawilżająco-kojąca maska w płacie Cicaluronic Water Fit Mask
Opis ze strony sklepu skin79-sklep.pl - Nawilżająco-kojąca maska w płacie, stworzona z myślą o skórze wrażliwej, podrażnionej i suchej. Opracowana na bazie wąkroty azjatyckiej i kwasu hialuronowego zapewnia dogłębne i długotrwałe nawilżenie, jednocześnie łagodząc nieprzyjemne uczucie ściągnięcia. Natychmiastowo przywraca skórze odpowiednią kondycję, wspiera walkę z niedoskonałościami, a także rozjaśnia przebarwienia. Cienki płat maski idealnie przylega do skóry, a odżywcza esencja głęboko wnika w komórki co sprawia, że cera staje się niezwykle gładka i sprężysta.
Sposób użycia: Nałóż płat maski na twarz i pozostaw na 15-20 minut. Delikatnie wklep w celu wchłonięcia.
Skład (INCI): Water, Methylpropanediol, Glycerin, 1,2-Hexanediol, Panthenol, Hydroxyacetophenone, Diethoxyethyl Succinate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tromethamine, Centella Asiatica Extract, Trehalose, Allantoin, Centella Asiatica Root Extract, Centella Asiatica Leaf Extract, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Butylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Potassium Hyaluronate, Hydroxypropyltrimonium Hyaluronate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Hyaluronic Acid, Pentylene Glycol, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Madecassoside, Madecassic Acid, Asiaticoside, Asiatic Acid, Sodium Acetylated Hyaluronate
Po wyjęciu z opakowania zobaczyłam bardzo cieniutką płachtę, która była bardzo dobrze nasączona. Maseczka była bezzapachowa. Nałożyłam ją na twarz. Maseczka całkiem nieźle była dopasowana do kształtu mojej twarzy. Trzymałam około 20 minut, po tym czasie płachtę zdjęłam, a resztki serum wklepałam w skórę. Wszystko szybko się wchłonęło, a skóra nie kleiła się, za to pozostała fajnie nawilżona.
No cóż ja na to poradzę, że lubię takie fajne maseczki.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię maski w płachcie. Po ich zużyciu, korzystam jeszcze z esencji, która została w saszetce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.