wtorek, 9 lipca 2024

Fluff Puszysty krem pod oczy

Cześć 😁 ostatnio miałam przyjemność używać Fluff Puszysty krem pod oczy 

Opis ze strony Rossmann.pl - Puszysty krem pod oczy. Intensywnie nawilża i liftinguje okolice oczu, zmniejsza przebarwienia oraz redukuje worki pod oczami.
Składniki aktywne:
  • zielony kawior,
  • olej z passiflory,
  • perski jedwab - redukuje cienie pod oczami i kurze łapki
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Shorea Stenoptera Seed Butter, Coco-Caprylate/Caprate, Salvia Hispanica Seed Oil, Passiflora Incarnata Seed Oil, Propylheptyl Caprylate, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Albizia Julibrissin Bark Extract, Caulerpa Lentillifera Extract, Glycine Soja Oil, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Darutoside, Tocopherol, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol.
Opakowanie tego kremu jest takie fikuśne. Bo jak widać na zdjęciach, skoro krem jest puszysty to kojarzy nam się z chmurką. I takie opakowanie właśnie tego kremu mamy.
W kartoniku znalazłam plastikowy, zakręcany słoiczek, w którym znajdowało się 13 ml kremu. 
Pod nakrętką był jedynie dekielek zabezpieczający, abyśmy po odkręceniu nie włożyli palca od razu w krem.
Krem koloru białego ma bardzo fajną konsystencję, lekko zbitą, ale bez problemu można nabrać na palec z opakowania. Na skórze świetnie sią rozprowadza i pięknie nawilża skórę wokół oczu. W dodatku w trakcie stosowania tego kremu nie miałam podpuchniętych oczu, więc jest super, bo to znak, że krem dobrze działa.
Bardzo się cieszę, że miałam taki fajny krem.
Piszcie czy go znacie i jak się Wam podobał.

5 komentarzy:

  1. Ja nie miałam okazji go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i kojarzę, że miał super konsystencję! Ale była ona inna niż Twoja (u mnie na blogu możesz porównać) - dużo lżejsza, Twoja wydaje się taka mocno treściwa, nie wiem szczerze mówiąc czy by mi pasowała. Ale kojarzę, że oni zmieniali formuły, z tym, że wydawało mi się, że cięższej (Twojej) na lżejszą (moją) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to jestem zdziwiona, że była zmiana. Ale u mnie ten sie sprawdza

      Usuń
  3. Pamiętam, że kiedyś był na niego szał :) Ja nie miałam, ale patrząc na konsystencję, mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że kiedyś był na niego szał :) Ja nie miałam, ale patrząc na konsystencję, mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.