piątek, 5 lipca 2024

Maseczka w płachcie z kurkumą i dynią

Dobry wieczór 😁 jak spędzacie wakacje? Ja już jestem po wyjazdach urlopowych i teraz to już pracuję, ale nie zapominam o pielęgnacji. Dziś maseczka Maseczka w płachcie z kurkumą i dynią The Beauty dept.

Niestety, maseczka nie jest dobrze opisana po polsku. Tłumacząc z angielskiego jest to maseczka rozświetlająco-nawilżająca. Oraz, że kurkuma i dynia znane są ze swoich właściwości łagodzących, odżywczych i rozjaśniających. 
Sposób użycia:

Opis na opakowaniu:
Skład (INCI):
W opakowaniu znajdowała się bardzo cieniutka, bezzapachowa i super nawilżona maseczka. Po nałożeniu na twarz okazało się, ze jednak otwory na oczy mogłyby być ciut szerzej rozstawione, ale generalnie nie było to jakoś uciążliwe.
Maseczkę trzymałam zalecany czas (15-20 minut), a po jej zdjęciu w sumie nie miałam co wklepywać w skórę. Skóra była pięknie rozświetlona i fajnie nawilżona. Ponieważ zastosowałam ją rano, nie nakładałam od razu kremu na dzień tylko poobserwowałam efekt. I to nawilżenia utrzymywało się dłużej.
Kolejna fajna maseczka 😁 znacie ją?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.