niedziela, 16 czerwca 2024

Półtłusty krem do twarzy z Q10 i Ceramidy

Cześć 😁 ostatnio naszła mnie ochota na wypróbowanie naszych, polskich kremów marki Celia. Kupiłam ich kilka, a dziś już mogę powiedzieć jak spisał sią u mnie Celia Q10 Krem do twarzy półtłusty 60+ Ceramidy
Opis ze strony Allegro, gdzie kupiłam krem - Celia Q10 przeciwzmarszczkowy krem półtłusty 60+ z ceramidami. Przeciwzmarszczkowy krem półtłusty na dzień i na noc. Koenzym Q10 i witaminy E, C, F dostarczają skórze energii niezbędnej do jej regeneracji, działają przeciwzmarszczkowo oraz poprawiają jędrność i elastyczność skóry. Ceramidy wzmacniają dojrzałą skórę i działają nawilżająco. Olej sojowy redukuje zmarszczki oraz działa kojąco i łagodząco.
Skład (INCI): Aqua, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glycine Soja Oil, Glycine Soja Oil Unsaponifiables, Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Trilaureth-4 Phosphate, Tocopheryl Acetate, Ubiquinone, Caprylic/Capric Triglyceride, Lecithin, Sorbitol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Linoleic Acid, Phospholipids, Sphingolipids, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Polyglyceryl–3 Diisostearate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Potassium Sorbate, Sodium Citrate, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum.
Plastikowe pudełeczko, jest bardzo lekkie, ale na nim znalazłam wszelkie niezbędne informacje o tym produkcie. Pod nakrętką była zabezpieczająca folia, ale dzięki temu wiem, ze kremu nikt wcześniej nie otwierał. 
A pod folijką, był cudownie pachnący, tak kremowo, biały krem.
Świetna budyniowa konsystencja tego produktu przyczynia się do bardzo dobrego nałożenia na skórę. Krem jest bardzo wydajny, a moja skóra po jego zastosowaniu świetnie nawilżona, odżywiona, a w ogóle to była mięciutka i gładziutka. Czy zauważyłam lepsze ujędrnienie? może ujędrnienia lepszego nie zauważyłam (bo obecnie moja skóra jest w bardzo dobrej kondycji), ale na pewno nie pogorszył się stan mojej skóry, a to już mówi, że ten produkt jest dobry. Jakby nie ujędrniał, to niestety szybko odbiłoby się to na mojej skórze i bym zauważyła zdecydowane pogorszenie stanu jędrności.
Naprawdę świetny jest ten krem i jest na rynku w bardzo dobrych cenach. Sprawdziłam i można go kupić już od około 9 zł.
Dajcie znać czy znacie produkty Celia i czy je stosujecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.