wtorek, 25 czerwca 2024

Odżywka do włosów farbowanych Fructis Color Resist

Cześć 😁 ponieważ miałam farbowane włosy, to ostatnio stosowałam Garnier Fructis Odżywka do włosów farbowanych Fructis Color Resist
Opis ze strony garnier.pl - Odkryj odżywkę Color Resist z ekstraktem z jagód acai, antyoksydantami oraz filtrem UV, która chroni kolor i nadaje blask. Działanie: Ochronna i nadająca blask odżywka do włosów farbowanych Color Resist od Garnier Fructis to produkt, który zapewnia lśniący kolor aż do 10 tygodni. Formuła odżywki zawiera unikalny ekstrakt z jagód acai, antyoksydanty oraz filtr UV, które regenerują i chronią farbowane włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Odżywka intensywnie nawilża, oczyszcza i wygładza włosy, bez obciążania.
W składzie produktu znajdują się naturalne substancje o udowodnionym działaniu. Odżywka jest wolna od sztucznych barwników i została przetestowana dermatologicznie.
Skład (INCI): AQUA / WATER, CETEARYL ALCOHOL, DICETYLDIMONIUM CHLORIDE, CETRIMONIUM CHLORIDE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, LYCIUM BARBARUM FRUIT EXTRACT, VITIS VINIFERA SEED EXTRACT / GRAPE SEED EXTRACT, PEG-100 STEARATE, STEARETH-6, NIACINAMIDE, SACCHARUM OFFICINARUM EXTRACT / SUGARCANE EXTRACT, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, GLYCERIN, TRIDECETH-10, TRIDECETH-3, AMODIMETHICONE, DIMETHICONE, PYRIDOXINE HCl, ISOPROPYL ALCOHOL, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM LEMON PROTEIN, CITRIC ACID, CITRUS LIMON PEEL EXTRACT / LEMON PEEL EXTRACT, TRISODIUM HEDTA, LACTIC ACID, ACETIC ACID, TARTARIC ACID, PYRUS MALUS FRUIT EXTRACT / APPLE FRUIT EXTRACT, CETYL ESTERS, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, PHENOXYETHANOL, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, LINALOOL, CITRONELLOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. C214410/1).
Opakowanie jest wykonane z czerwonego plastiku i ma nakrętkę zamykana na zatrzask. Na opakowaniu mamy wszystkie niezbędne informacje o tym produkcie.
Odżywka jest koloru białego i ma dość gęstą, ale nie zbitą konsystencję.
Ma bardzo przyjemny zapach. Po nałożeniu na włosy zawsze ją chwilę trzymałam, a następnie spłukiwałam. Moje włosy świetnie się rozczesywały, ponadto były miękkie, gładkie i pełne blasku. A co do koloru, to jak mam zafarbowane włosy staram się używać szamponów i odżywek do włosów koloryzowanych i na pewno kolor utrzymuje się długo.
Czy jestem z tej odżywki zadowolona? tak jestem, chociaż i tak ciągle wspominam i porównuję do poprzedniej odżywki Balea, tej żurawinowej i tamta była jakaś fajniejsza, nawet nie umiem powiedzieć dlaczego.
Znacie tą odżywkę? jak się spisała u Was? napiszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.