niedziela, 23 czerwca 2024

AURA krem do rąk dla dzieci kotek i sowa

Cześć 😁 jakiś czas temu w Rossmann kupiłam dwa kremy do rąk. Nie ukrywam, że spodobały mi się opakowania, a kremy są dedykowane dla dzieci. A że kremy są identyczne (mają takie same składy), więc dziś możecie je zobacz w jednym poście u mnie. 
AURA krem do rąk dla dzieci kotek i sowa
Skład (INCI): Water, Glycerin, Mineral Oil, PEG-400, Olea Europaea (olive) Fruit Oil, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Behenyl Alcohol, Sodiu, Polyglutamate, Phenoxyethanol, Triethanolamine, Allantoin, Carbomer, Fragrance, Caprylyl Glycol.
Jedyny opis na stronie Rossmann.pl - Krem do rąk o pięknym, eleganckim a zarazem delikatnym zapachu. Wyjątkowe opakowanie - duża śpiąca sowa
Ale i tak uważam, że opakowanie tego kremu jest przepiękne (pomimo braku większej ilości opisu co do tego produktu).

Jedyny opis na stronie Rossmann.pl - Krem do rąk o pięknym, eleganckim a zarazem delikatnym zapachu. Wyjątkowe opakowanie - duży piękny różowy kotek.

O tym kremie też nie ma więcej informacji ani na stronie drogerii, ani na opakowaniu.
Obydwa opakowania kremów są wykonane z plastiku. Ponieważ są dedykowane dla dzieci ich wygląd bardzo przyciąga wzrok. Po odkręceniu nakrętki, krem był zabezpieczony, bo była przyklejona folia.
Po oderwaniu folii mamy krem koloru białego i cudownego, słodkiego zapachu 😍. Ten zapach kojarzy mi się z kosmetykami Avon Planet Spa z masłem shea. 
Krem bardzo dobrze się rozprowadza na skórze i dłonie potem długo pachną tym kremem.
Po zastosowaniu tego kremu moje dłonie zawsze były fajnie nawilżone, a skóra gładka i mięciutka. Bardzo fajne kremy, które mogę Wam polecić, a sama chętnie kupię je ponownie.

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.