środa, 5 czerwca 2024

ERNE liftingująco-ujędrniające płatki hydrożelowe pod oczy

Cześć 😁 ostatnio otrzymałam w prezencji z okazji Dnia Mamy ERNE liftingująco-ujędrniające płatki hydrożelowe pod oczy. Postanowiłam szybciutko zastosować te płatki, a moją opinią dzielę się z Wami.

Opis ze strony drogerii Hebe - Liftingująco- ujędrniające płatki hydrożelowe dla skóry wymagającej odnowy. Wyciąg z owoców moreli japońskiej działa przeciwstarzeniowo i odżywczo. Trójpeptyd kwasu palmitynowego stymuluje syntezę kolagenu w skórze. Polisacharyd z trzęsaka morszczynowatego efektywnie nawilża skórę i jest świetną alternatywą dla kwasu hialuronowego. Skóra pozostaje gładka.

Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Chondrus Crispus Extract, Glucomannan, Potassium Chloride, Sodium Hyaluronate, Prunus Lannesiana Flower Extract, Ascorbic Acid, Malic Acid, Prunus Mume Fruit Extract, Glucose, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, Hydroxyacetophenone, Allantoin, Palmitoyl Tripeptide-5, Citric Acid, Potassium Hydroxide, Butylene Glycol, Tremella Fuciformis Polysaccharide, Sodium Benzoate, CI 77891,CI 77491,CI 16255
Wewnątrz opakowania znalazłam cudownie jędrne, hydrożelowe płatki, które były bardzo dobrze nasączone.
Po nałożeniu na skórę bardzo dobrze się trzymały. Naprawdę nic a nic nie zjeżdżały. Pomimo bardzo mocne nawilżenia, w trakcie zabiegu nic z nich nie skapywało, ani nie spływało po twarzy.
Po ich zdjęciu skóra pod oczami był świetnie nawilżona.
Stosowanie takich maseczek daje mi to, ze moja skóra jest dobrze nawilżona, nie tylko na chwilę, ale efekt ten utrzymuje się dłużej.
Ja uwielbiam takie płatki hydrożelowe pod oczy, bo zawsze się u mnie sprawdzają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.