wtorek, 11 czerwca 2024

Łagodzący intymny płyn myjący

Cześć 😁 odkąd pamiętam, zawsze używałam płyny czy żele do higieny intymnej z Avon. Także dziś bohaterem mojej recenzji jest Avon Care Intimate Łagodzący intymny płyn myjący
Opis ze strony avon.pl - Łagodzący płyn do higieny intymnej z ekstraktem z oczaru wirginijskiego oczyszcza wrażliwą skórę, koi ją i neutralizuje przykry zapach. Płyn do higieny intymnej Avon świetnie sprawdzi się do mycia i ukojenia skóry na co dzień i podczas okresu. Jego delikatna formuła wzbogacona wyciągiem z oczaru wirginijskiego łagodnie oczyści okolice intymne i pozostawi przyjemne uczucie świeżości. Formułę łagodzącego płynu do higieny intymnej testowaliśmy ginekologicznie i jest bezpieczny dla wrażliwej skóry.
Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SODIUM BENZOATE, LACTIC ACID, DISODIUM EDTA, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, COCONUT ACID, TOCOPHERYL ACETATE, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT.
Plastikowa buteleczka w kolorze białym, zamykana na zatrzask, nie jest dobry opakowaniem do tego typu produktu. Pompka jest tu zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. 
Żel jest bezzapachowy i bezbarwny.
Żel bardzo dobrze się pieni, dobrze myje, oczyszcza i odświeża. Z tego płynu, jak i z innych żeli i płynów Avon jestem bardzo zadowolona. Nie podrażniają, nie wysuszają, nie uczulają, no wszystko jest w jak największym porządku. 
Spokojnie mogę Wam je polecić, sama je również kupuję.

2 komentarze:

  1. Troche jestem zdziwiona ze Avon wyprodukowal tego typu produkt. Zawsze kojarzyl mi sie z kolorowka i perfumami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że mam mieszane uczucia do tej marki, ale ich kosmetyki myjące zazwyczaj się dobrze u mnie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.