niedziela, 30 czerwca 2024

Podsumowanie nowości kosmetycznych czerwca

Cześć 😁 tak się składa, że co i rusz mam jakąś okazję, żeby dostać prezent 😂 w czerwcu mam nawet dwie okazje, bo już 7 lat jak prowadzę bloga oraz mam rocznicę ślubu i to z tej okazji poprosiłam męża o Serum Lancôme, a że w tej samej cenie na stronie Flaconi.pl był zestaw serum i dwóch kremów to wybór był oczywisty 😁.
Ponieważ mamy już lato, ale i wcześniej już słoneczko mocno operowało, postanowiłam kupić SPF do reaplikacji na twarz. Jakoś tak zachwalali w sieci Garnier Ambre Solaire, że skusiłam się na zakupy na stronie Notino.pl
W Avon skusiłam się na nowy żel pod prysznic z serii AVON SENSESS oraz płyn i żel do higieny intymnej z serii AVON CARE.
Będąc na zakupach w Biedronce w moje oko wpadły maseczki w płachcie i płatki hydrożelowe. Postanowiłam kupić kilka i zużyć w trakcie wakacyjnego wyjazdu. Recenzje tych produktów są jedynie na instagramie.
Oriflame wypuściło nowy zapach. W poprzednim katalogu zamówiłam jego próbkę i musze przyznać, ze jest miłość od pierwszego niuchnięcia 😍. Więc tym razem kupiłam już pełnowymiarowe opakowanie wody perfumowanej Whispers Of Me. Dodatkowo można było wybrać sobie gratis - balsam do ust. Wybrałam kolor Pink
Jakbym mało miała maseczek to jeszcze kupiłam w Rossmann 😁, ale nie tylko do twarzy, bo skusiłam się na maseczki nawilżające do rąk i stóp. Jeszcze wpadły mi w oko takie cudownie zielone kolczyki 😍.
Ostatnio usłyszałam o spray'u FIX & GO, który ma zastąpić żelazko, czyli takie żelazko w sprayu. Postanowiłam kupić i wypróbować, w tym celu musiałam wybrać się do Action. Mam zamiar wypróbować na moich lnianych sukienkach, które po wyjęciu z szafy czasami wymagają przeprasowania.
Wzięłam udział w kilku rozdaniach i dwa udało mi się wygrać 😍. Pierwsza paczka to od Paulina_cz i Okiem_blondynki_

Kolejna nagroda jest od Daria_hol_, jak zobaczyła m kosmetyki Baśka to aż się uśmiechnęłam. Do tej pory miałam tylko jedno masełko z tej marki i bardzo mi się spodobało, więc nabrałam ochoty na więcej. 
I jeszcze kilka drobiazgów z urlopu 😍. Tym razem mam magnesiki, figi w czekoladzie oraz egipskie kremy.
Patrząc na to podsumowanie to wiem, ze trochę popłynęłam, bo znowu deczko uzupełniłam zapasy. Ale wiem, że wszystko zostanie zużyte 😁. Dajcie znać czy coś znacie, a może coś wpadło Wam w oko? Czekam na Wasze komentarze.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.