niedziela, 9 czerwca 2024

Płatki pod oczy, hydrożelowe, nawilżająco-przeciwzmarszczkowe z ekstraktem z czarnego kawioru i pereł

Cześć 😁 kto mnie zna (chociażby z bloga) to nie będzie zaskoczony dzisiejszym produktem, a są to ESFOLIO Caviar płatki pod oczy, hydrożelowe, nawilżająco-przeciwzmarszczkowe z ekstraktem z czarnego kawioru i pereł

Opis z opakowania Nawilżająco-przeciwzmarszczkowe hydrożelowe płatki o wysoko skoncentrowanej formule. Zawierają świeże ekstrakty z kawioru i pereł, dzięki czemu tworzą na skórze nawilżająca powłokę, nawadniają ją i chronią przed przesuszeniem.
Opis z internetu: Hydrożelowe płatki pod oczy zawierające 11 składników aktywnych, w tym wysoko skoncentrowane ekstrakty: z kawioru (45 mg) i perły (51.3mg), które redukują zmarszczki i linie pod oczami, poprawiają gęstość i poziom jędrności skóry pod oczami sprawiając, że staje się wygładzona i odżywiona.
Aplikacja:

1. Oczyść i stonizuj twarz.
2. Wyjmij z opakowania płatki przy pomocy dołączonej szpatułki i nałóż je pod oczy (lub na inną partię twarzy) i pozostaw na 10-20 minut.
3. Usuń płatki i wmasuj w skórę pozostałości esencji.

Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Chondrus Crispus Powder, Ceratonia Siliqua (Carob) Gum, CI 77499, Phenoxyethanol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Xanthan Gum, Niacinamide, Pearl Extract, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Adenosine, Disodium EDTA, Propyleneglycol, Fragrance, Calcium Lactate, Carbomer, Synthetic Fluorphlogopite, Titanium Dioxide, Sodium
Hyaluronate, Iron Oxide Red (CI77491), Potassium Hydroxide, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Caviar Extract, Hydrolyzed Collagen, Tin Oxide, Propylparaben, Cyamopsis Tetragonoloba (Guar) Gum, Agar, Alcohol, Potassium Chloride, Glucose, Ethylhexylglycerin, Pearl Powder.

Wiadomo, ze jak produkt z kawiorem to musi być opakowanie w kolorze czarnym . I tutaj mamy zarówno czarny kartonik, jak i czarne pudełeczko. Pięknie się to prezentuje.
Wewnątrz pudełeczka oczywiście czarne, hydrożelowe płatki. Mega dobrze nawilżone.
Płatki są bezzapachowe. Po nałożeniu na skórę pod oczami czasami zjeżdżają, ale łatwo je poprawić. Ja zazwyczaj je trzymałam dłużej niż zalecany czas, bo 30-45 minut. Muszę przyznać, że po prostu uwielbiam takie płatki. Skóra po ich zdjęciu zawsze jest bardzo ładnie nawilżona, a drobne linie i zmarszczki dzięki temu spłycone.
Uwielbiam, polecam i kupię ponownie! 😍

4 komentarze:

  1. Płatki pod oczy to zawsze mile widziany dodatek w mojej pielęgnacji. Ostatnio miałam jedne i chętnie po nie sięgałam, więc muszę niedługo znów jakieś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie stosowałam takich płatków pod oczy, ale nie powiem, czasami warto by było po nie sięgnąć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię płatki hydrożelowe, ale tych nie miałam jeszcze okazji poznać. Skoro jednak są takie dobre, to będę je mieć na uwadze i na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię płatki pod oczy. Już wiele razy pomogły mi, kiedy miałam opuchnięte od niewyspania „worki” pod oczami 🥰 Te wyglądają na warte przetestowania 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.