niedziela, 25 czerwca 2023

Wakacyjny żel pod prysznic

Cześć 😀 ponieważ właśnie skończył się mój urlop (no, niestety wszystko co dobre szybko się kończy) mogę powiedzieć jak spisał się Balea Żel pod prysznic After Sun.
Opis ze strony drogerii dm - Żel pod prysznic After Sun Balea oferuje wyjątkową pielęgnację skóry po kąpieli słonecznej. Cudowny zapach łagodnie otula zmysły, zapewniając skórze uczucie przywodzące na myśl niezapomniane letnie dni. Żel pod prysznic pielęgnuje zmęczoną skórę po intensywnej kąpieli słonecznej lub wizycie w solarium, a wartościowa formuła chroni ją przed przesuszeniem.
5 kroków do idealnie oczyszczonej skóry: 1. Łagodnie myje skórę 2. Zmywa pozostałości kremu przeciwsłonecznego 3. Usuwa resztki chloru i słonej wody 4. Chroni skórę przed przesuszeniem 5. Działanie chłodzące Receptura bez mikroplastiku i rozpuszczalnych w wodzie czysto syntetycznych polimerów
Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, GLYCERYL OLEATE, GLYCERIN, MENTHOL, MENTHYL LACTATE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, SODIUM SULFATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, BENZYL ALCOHOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, METHYL BENZOATE, SODIUM BENZOATE, CI 42051.
Opakowanie jest w kolorze ślicznego błękitu, a obrazek słońca prześwięcającego przez palmy od razu kojarzy nam się z super wakacjami.
Sam żel jest też koloru błękitnego i ma bardzo fajny, lekko słodki zapach. (nie jestem w stanie zidentyfikować tego zapachu, a raczej mój nos).
Żel super dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza skórę i dobrze spłukuje i nie pozostaje na skórze. W dodatku nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula - tzn. mnie nie podrażniał, ani nie uczulił.
Ten żel fajnie uprzyjemnia nam kąpiel.

4 komentarze:

  1. Super się zapowiada:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne opakowanie, ale to wszystko. Skład kompletnie nie dla mojej skóry. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Dorotko, że skład szału nie robi, mnie na szczęście obecnie ten skład nie przeszkadza, nie szkodzi.

      Usuń
  3. Dla mnie zapach to jakby mleczko po opalaniu :D Nie do końca mój, więc raczej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.