pi膮tek, 9 czerwca 2023

Maska w p艂achcie DREAMY SKY z kwasem hialuronowym

Dobry wiecz贸r 馃榿 w sumie taki d艂u偶szy weekend, przynajmniej dla niekt贸rych. Ostatnio mia艂am okazj臋 przetestowa膰 ISANA maska w p艂achcie, Dreamy Sky

Opis ze strony Rossmann - Zadrukowana atrakcyjnym wzorem maska w p艂achcie ISANA Dreamy Sky z kwasem hialuronowym intensywnie nawil偶a sk贸r臋 i o偶ywia zmys艂y owocow膮, 艣wie偶膮 nut膮 zapachow膮. Jedwabista powierzchnia lekkiej maski w p艂achcie delikatnie przylega do wszystkich kontur贸w twarzy, umo偶liwiaj膮c optymalne wch艂anianie sk艂adnik贸w aktywnych przez sk贸r臋. Silnie dzia艂aj膮ce serum z dodatkiem pantenolu zmniejsza drobne zmarszczki powsta艂e w wyniku przesuszenia, 艂agodzi uczucie 艣ci膮gni臋cia  twarzy i wyg艂adza struktur臋 sk贸ry. Porada: Dla uzyskania dodatkowego efektu 艣wie偶o艣ci, przed u偶yciem maski przechowywa膰 j膮 w lod贸wce.
Nie spieszysz si臋, zamykasz oczy i oddychasz g艂臋boko. My艣li mijaj膮 Ci臋 jak chmury – c贸偶 za niebia艅skie uczucie! Owocowo-kwiatowa seria zapachowa ISANA Dreamy Sky pozwala Ci cieszy膰 si臋 t膮 chwil膮.

Sk艂ad (INCI): Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Trehalose, Panthenol, Magnolia Sieboldii Extract, Sodium Hyaluronate, Propanediol, Xanthan Gum, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Xylitol, Glucose, Butylene Glycol, Caprylhydroxamic Acid, Hydroxyacetophenone, Parfum.

W opakowaniu znajdowa艂a si臋 bardzo cieniutka maseczka w pi臋kne chmurki. Zapach taki delikatny i do艣膰 przyjemny, ale nie kojarzy mi si臋 niczym mi znajomym.
Maseczka by艂a do艣膰 dobrze dopasowana do kszta艂tu mojej twarzy. Otwory te偶 by艂y dobrze wyci臋te.
Maseczk臋 na艂o偶y艂am na twarzy i trzyma艂am zalecany czas, czyli 20 minut. Po tym czasie maseczk臋 zdj臋艂am, a resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋. Niestety sk贸ra troch臋 mi si臋 klei艂a, a 偶e maseczk臋 zastosowa艂am rano, wi臋c mi si臋 to nie podoba艂o, a偶 w ko艅cu twarz op艂uka艂am wod膮.
Mino tego, mog臋 powiedzie膰, 偶e maseczka bardzo fajnie nawil偶y艂a moj膮 sk贸r臋. Ponadto, nie uczuli艂a mnie, ani nie podra偶ni艂a. Czyli spisa艂a si臋 ca艂kiem fajnie.

2 komentarze:

  1. Fajnie 偶e si臋 sprawdzi艂a:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie dla mojej sk贸ry, ale ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.