niedziela, 11 czerwca 2023

Hydrożelowe płatki pod oczy z czarną perłą i złotem

Cześć 😁 uwielbiam hydrożelowe płatki pod oczy. Ostatnio zużyłam - PETITFEE BLACK PEARL GOLD HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY - Hydrożelowe nawilżająco-relaksujące płatki pod oczy z czarną perłą i złotem.   
Płatki te kupiłam w drogerii ezebra i stamtąd też pochodzi ich opis - Marka Petitfee słynie z produkcji hydrożelowych płatków pod oczy, które w swoim składzie zawierają m.in. EGF, czyli czynniki wzrostu naskórka. Na efekty stosowania tych produktów nie trzeba długo czekać - skóra staje się zauważalnie bardziej napięta, a zmarszczki zostają wygładzone. 
Petitfee Black Pearl & Gold Hydrogel Eye Patch to hydrożelowe nawilżająco-relaksujące płatki pod oczy z czarną perłą i złotem, które dzięki zawartym w składzie naturalnym składnikom odżywczym nawilżają oraz koją szczególnie delikatną skórę wokół oczu.

Hydrożelowe płatki mogą być stosowane do każdego rodzaju skóry. Przyjemna, żelowa konsystencja wygładza oraz koi delikatną skórę pod oczami. Dodatkowo nawilża i odżywia, a także działa antyoksydacyjnie.
Produkt w swoim składzie zawiera szereg naturalnych składników odżywczych, takich jak:

- ekstrakt z zielonej herbaty, który koi podrażnienia
- ekstrakt z nasion grejpfruta wzmacnia naczynia krwionośne
- ekstrakt z korzenia tarczycy bajkalskiej wykazuje silne działanie antyoksydacyjne
- wyciąg z bylicy pospolitej łagodzi oraz działa przeciwzapalnie
Skład (INCI): Water, Glycerin, Calcium Chloride, Butylene Glycol, Ceratonia Siliqua Gum, Xanthan Gum, Chondrus Crispus (Carrageenan), Ethyl Hexanediol, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Bambusa Textilis Stem Extract, Pinus Palustris Leaf Extract, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Houttuynia Cordata Extract, Artemisia Vulgaris Extract, Citrus Junos Fruit Extract, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Chlorphenesin, Fragrance, Synthetic luorphlogopite, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Peat Water, Alcohol, Sodium Hyaluronate, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Rosa Centifolia Flower Water, Chamaecyparis Obtusa Water, Aloe Barbadensis, Leaf Extract, Gold (0.0001%), Pearl Extract (0.01%) Betaine, Allantoin, Misodium, EDTA, Mineral Oil, Triethanolamine
W papierowym opakowaniu oprócz plastikowego słoiczka z płatkami była też zapakowana łopatka do ich wyjmowania. Świetnie, że kartonik był zaklejony, otwarcie jego od razu jest zauważalne, dzięki temu wiem, że produkt nie był wcześniej otwierany.
Pod nakrętką również było naklejone zabezpieczenie - no super 😍
I wreszcie dotarłam do płatków, które były czarno-złote 😍. Szpatułka naprawdę ułatwiała wyjmowanie ich z opakowania.
Zapach jest dość intensywny, ale po nałożeniu na skórę szybko się przyzwyczajałam i mi nie przeszkadzał. Płatki trzymałam w lodówce, żeby mieć lepszy efekt, dzięki któremu obkurczą się naczynia.
Płatki po nałożeniu pod oczy świetnie się trzymają, a są bardzo dobrze nawilżone. Zawsze trzymałam je długo na skórze, nie zalecane 20 minut, ale dużo dłużej. Czasami aż mi wyschły 😁. Płatki świetnie się spisały, bo zawsze bardzo dobrze nawilżały mi skórę pod oczami i powodowały, że moje worki stawały się mniejsze. Ponadto spłycały moje bruzdy i zmarszczki. Czyli płatki te spełniały swoje zadanie w 100%!! 😍
Super produkt i chetnie kupie ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.