piątek, 16 czerwca 2023

Maseczka w płachcie z nagietkiem

Cześć 😁 kolejny piątek, więc mam dla Was kolejna maseczkę. Tym razem jest to kojąca maska w płachcie z ekstraktem z kwiatu nagietka - CALENDULA FLOWER MASK SHEET - BARONESS
Na opakowaniu mamy bardzo minimalistyczne informacje o tym produkcie.
Jest podane jak stosować i jakie zachować środki ostrożności.
Skład (INCI):
Piękne, żółte opakowanie kryło w sobie białą maseczkę, która była bardzo cieniutka i bardzo dobrze nasączona. Maseczka ma piękny, kremowy zapach. Po nałożeniu na twarz maseczka idealnie przylegała i była dobrze dopasowana do kształtu mojej twarzy. Pomimo bardzo dobrego nawilżenia nic z niej nie kapało, ani nie ściekało.
Po zalecanym czasie maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam w skórę. Wszystko pięknie się wchłonęło, a skóra nie kleiła się.
Maseczkę zastosowałam rano, więc mogłam cały dzień obserwować jej efekty. A efekt był super, skóra była ukojona i co bardzo ważne dla mnie, to była świetnie nawilżona.
Ponadto maseczka mnie nie podrażniła, ani nie uczuliła.
Kolejna świetna maseczka.

1 komentarz:

  1. Skład nie dla mojej skóry, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.