czwartek, 8 czerwca 2023

Czerwona szminka od MIYA

Cześć 😁 mam swoją ulubioną szminkę, ale to nie oznacza, że nie lubię używać innych szminek i innych kolorów. Tym razem trafiłam na Miya cosmetics myLIPstick Naturalna pielęgnująca szminka all-in-one w kolorze RED

Opis ze strony producenta - Dla naturalnego efektu rozprowadź na ustach pojedynczą warstwę. Dla bardziej intensywnego koloru i krycia nakładaj kolejne warstwy, aż do uzyskania idealnego efektu. Nie wysusza ust, nie klei się, łatwo się rozprowadza.
Naturalne składniki:
Olejek ze skórki pomarańczy - Odżywia usta, nadaje miękkość.
Olejek rycynowy - Nawilża, nadaje połysk.
Wosk kandelila - Nawilża, wygładza i nadaje połysk.
Wosk karnauba - Nadaje połysk, nawilża usta.
Wosk ryżowy - Nadaje ustom miękkość.
Witamina E - Nawilża i odżywia usta.
Skład (INCI): Isostearyl Isostearate, Ricinus Communis Seed Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Oryza Sativa Cera, Candelilla Cera, Isocetyl Stearoyl Stearate, Copernicia Cerifera Cera, Isopropyl Myristate, Mica, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, ( +/- CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 77891, CI 15850).
Szminka mnie urzekła od pierwszego spojrzenia 😍. Śliczne, srebrne opakowanie, ale bardzo nie typowe, bo przypomina grubą kredkę. Nie trzeba jednak temperować, bo jest wykręcane.
Szminka w kolorze czerwonym pięknie prezentuje się na moich ustach. Nie jest to czerwień taka krwista i bardzo dobrze, bo mogę tą szminkę używać na co dzień, a nie tylko na wyjścia.
Szminka ma bardzo fajny skład, który dba o moje usta, że są fajnie nawilżone, wygładzone i miękkie oraz że nie wysychają.
Szminka spełnia wszystkie obietnice. Nie skleja ust, nie wysusza i bardzo łatwo się rozprowadza.

5 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda, pokażesz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją lubię, choć nie jest idealna, to bardzo pasuje mi ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją, ale oddałam dalej, bo totalnie nie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwony kolor szminki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię bardzo różową wersję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.