wtorek, 27 czerwca 2023

Płatki pod oczy z wyciągiem z magnolii

Cześć 😁 Turkusoowa wie, że ja uwielbiam hydrożelowe płatki pod oczy. Zdecydowanie bardziej je lubię, niż te materiałowe. Dlatego tez ostatnio podarowała mi Balea Hydrożelowe płatki pod oczy z brokatem, z kwasem hialuronowym, wyciągiem z magnolii i witaminą E.

Opis znaleziony na stronie niemieckiego DM - Intensywna pielęgnacja nawilżająca zapewniająca czujny wygląd: Wyjątkowo miękkie hydrożelowe płatki pod oczy marki Balea nadają delikatnej skórze okolic oczu nową elastyczność i zmniejszają cienie i obrzęki. Dodatkową atrakcją jest efekt brokatu. Formuła pielęgnacyjna z kwasem hialuronowym, ekstraktem z magnolii i witaminą E sprawia, że ​​okolice oczu są odświeżone i wygładzone.

Płatki pod oczy maja za zadanie zredukować opuchliznę i cienie pod oczami.
Skład (INCI): AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, CAFFEINE, SODIUM HYALURONATE, MAGNOLIA SIEBOLDII EXTRACT, TOCOPHEROL, CARRAGEENAN, CYCLODEXTRIN, 1,2- HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, POLYGLYCERYL-10 CAPRYLATE/CAPRATE, MICA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TIN OXIDE, HYDROXYACETOPHENONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, CI 77891, CI 77491, BENZYL BENZOATE, BENZYL ALCOHOL. 
Płatki w cudownym kolorze z lekkim brokatem, były zapakowane w przezroczysty blister.
Już sam piękny kolor przyciągał mój wzrok.
Po otwarciu serum wręcz mi się wylewało z opakowani, tak było go dużo. Serum było bezzapachowe.
Opakowanie przed zastosowaniem trzymałam w lodówce, dlatego też, po nałożeniu płatków poczułam cudowny chłodek o orzeźwienie.
Płatki trzymałam pewnie około 40 minut, wiem, że jest to dłużej niż zaleca producent, ale ja ostatnio tak długo trzymam nałożone płatki pod oczami.
Po zdjęciu maseczki zauważyłam zmniejszenie moich opuchnięć. Wszystkie te maseczki super działają właśnie na takie opuchnięcia.
Jestem bardzo zadowolona z tych płatków i chętnie kupię ponownie.

7 komentarzy:

  1. Tych akurat nie użyję, ale płatki pod oczy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio rzadko sięgam po płatki pod oczy, a bardzo to lubię. Podoba mi się kolor płatków Balea

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na te płatki, ale dobrze, że się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam kilka opakowań takich płatków i niedługo planuję testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie chyba jeszcze nigdy nie miałam żadnych płatków pod oczy. Może bym musiała coś dla siebie wyszukać

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak takie zimne płatki pod oczy to istne ukojenie. Z tej firmy miałam takie w niebieskim kolorze i miło je wspominam. Tych akurat nie miałam okazji używać, ale tez już sam kolor przyciąga 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam okazji uzyskać płatków pod oczy, być może czas spróbować tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.