czwartek, 29 czerwca 2023

Nowo艣ci kosmetyczne czerwca

Cze艣膰 馃榿 i p贸艂 roku za nami. Zacz臋艂y si臋 wakacje, pewnie wi臋kszo艣膰 z Was my艣li o urlopie i wyjazdach, a ja ju偶 po urlopie.
Ale wracaj膮c do kosmetyk贸w 馃榿.
Podobnie jak i w zesz艂ym roku Firma Samarite w dniu dziecka og艂osi艂a super ofert臋 - KREM ZA KREM, mo偶na by艂o otrzyma膰 kultowy Samarit茅 Divine Cream o warto艣ci 149,99 PLN. Nale偶a艂o tylko spe艂ni膰 warunki: W dniach 1-15.06 wype艂ni膰 kr贸tki formularz i wys艂a膰 kurierem obecny krem do twarzy pe艂ny, cz臋艣ciowo zu偶yty lub puste opakowanie po kremie, kt贸ry w cenie regularnej kosztuje powy偶ej 80 PLN. Akcja nie dotyczy kosmetyk贸w Samarit茅 i oczywi艣cie oferta by艂a limitowana. No c贸偶, uda艂o mi si臋 skorzysta膰 z tej oferty i tak oto w moje r臋ce trafi艂o pi臋kne granatowe opakowanie.
Mia艂am bardzo fajne maseczki SCHAEBENS, niestety marka nie jest dost臋pna w Polsce. Dlatego uda艂am si臋 na zakupy na Allegro i do mojego koszyka wpad艂o kilka maseczek. Niestety Drogeria Gaja chyba nie rozr贸偶nia produkt贸w, bo kupowa艂am maseczki w p艂achcie (i taki opis widnieje przy ka偶dym z produkt贸w), a otrzyma艂am kremowe. Odes艂a艂am te dwie maseczki, kt贸re nie by艂y tym czym mia艂y by膰 (na zdj臋ciu po prawej u g贸ry, w bia艂ych opakowaniach). 
Mia艂am kr贸tkie spotkanie z przyjaci贸艂kami w Wawie 馃槏. Od Turkusowej otrzyma艂am drobny upominek 馃槝馃挅馃槏
Nie oby艂o si臋 bez ma艂ych zakup贸w w Yves Rocher. Zrealizowa艂am ulotk臋 czerwca i tak, na drug膮 p艂ukank臋 octow膮 mia艂am 50% zni偶ki, a dodatkowo otrzyma艂am za 1 gr., pe艂nowymiarowe opakowanie kremu pod oczy.
W moje r臋ce, bardzo przez przypadek trafi艂 krem Farmony, a kupi艂am go w Biedronce. Malutki s艂oiczek, a pojemno艣膰 bardzo zacna, jak na krem do twarzy, bo 75 ml.
Jeszcze takie ma艂e drobiazgi z mojego wyjazdu urlopowego.
I to ju偶 wszystko. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e tym razem jest tego tak nie wiele.

1 komentarz:

  1. Ta akcja Samarite naprawd臋 fajna, szkoda 偶e nie zauwa偶y艂am :) Mi艂ego testowania :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.