wtorek, 20 czerwca 2023

Płatki pod oczy na cienie i obrzęki

Cześć 😁 L'BIOTICA COLLAGEN - redukujące cienie i obrzęki płatki pod oczy wpadły do mojego koszyka zakupowego całkiem przez "przypadek". Producenta opis je jako płatki hydrożelowe, które ja uwielbiam, ale jak zobaczycie na zdjęciach poniżej ktoś chyba nie wie o czym mówi 😓

Opis z drogerii Hebe, gdzie kupiła płatki - Kolagenowe - hydrożelowe płatki pod oczy, redukujące cienie i obrzęki pod oczami. Aktywne działanie kolagenu i lukrecji poprawia jędrność skóry oraz znacznie eliminuje oznaki zmęczenia. Płatki hydrożelowe w połączeniu z ciepłem ciała stopniowo uwalniają aktywne składniki i pomagają wnikać im w głębokie warstwy skóry.

Efekt:
• redukcja cieni i obrzęków pod oczami
• rozświetlenie zmęczonej skóry
• intensywne ujędrnienie

Sposób użycia:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Sorbitol, Sodium Polyacrylate, Polyacrylic Acid, Ricinus Communis Oil (Castor Oil), Triethylhexanoin, Cellulose Gum, Kaolin, Tartaric Acid, Aluminum Hydroxide, Titanium Dioxide, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Collagen (Phyto), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ginko Biloba Leaf Extract, Juglans Regia (Walnut) Seed Extract, Allantoin, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Opakowanie kartonikowe mieściło w sobie 3 aluminiowe saszetki, w każdej po jednej parze płatków.
Dopiero po wyjęciu z opakowania zorientowałam się, że to nie są płatki hydrożelowe.
Płatki nakładałam na oczyszczona skórę pod oczami. Trzymają się bardzo dobrze. Po zalecanym czasie płatki zdejmowałam i mogłam zauważyć dobrze nawilżoną skórę. Wprawdzie nie mam cieni pod oczami, ale ja uwielbiam takie płatki stosować, gdyż zmniejszają  moje obrzęki. I w tym przypadku płatki jak najbardziej się sprawdziły. Miałam zdecydowanie mniejsze opuchnięcia.
Jedyne moje zastrzeżenie to takie, że płatki nie są hydrożelowe, a takie kupowałam, zgodnie z opisem na opakowaniu.
Płatki polecam i sama kupię je na pewno ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.