niedziela, 4 czerwca 2023

Perfumy HUGO BOSS Alive

Cześć 😁 tak jakoś się złożyło, że mam właśnie 6 urodziny bloga 😍 Aż nie wierzę, że już tyle czasu piszę moje recenzje i że Wy czytacie 😍😘. Dziękuję Wam wszystkim za Waszą Tu obecność. Z takiej pięknej okazji pomyślałam, że wstawię recenzję innego produktu niż zazwyczaj i dlatego też sięgnęłam po jedne z moich ulubionych perfum - HUGO BOSS ALIVE
Pierwsza moja styczność z tym zapachem, to z drogerii Notino dostałam próbkę wraz kuponem zniżkowym, który mnie uprawniał do zakupu nowości, czyli tego zapachu. Tak, on był wtedy nowością! Ten zapach to nowość 2020 roku, a ja go kupiłam w maju tegoż roku.
Zapach z próbki bardzo mi się spodobał. BA! ja się w nim zakochałam od pierwszego niuchnięcia 😍. I tak trafił w moje ręce.
Zapach należy do grupy zapachów drzewno-owocowych.

Nuta głowy: jabłko, cynamon, czarna porzeczka, śliwka, wanilia madagaskarska

Nuta serca: jaśmin indyjski, tymianek

Nuta bazy: nuty drzewne, cedr, drzewo sandałowe, drzewo oliwne

Super zestawienie zapachów i oczywiście moje ulubione nuty (jak się okazuje w perfumach) jaśmin i wanilia.
Skład (INCI): ALCOHOL DENAT. &MIDDOT, PARFUM/FRAGRANCE &MIDDOT, AQUA/WATER/EAU &MIDDOT, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE &MIDDOT, LIMONENE &MIDDOT, COUMARIN &MIDDOT, LINALOOL &MIDDOT, HYDROXYCITRONELLAL &MIDDOT, BENZYL SALICYLATE &MIDDOT, BENZOPHENONE-3 &MIDDOT, ETHYLHEXYL SALICYLATE &MIDDOT, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE&MIDDOT, GERANIOL &MIDDOT, CITRAL &MIDDOT, ALCOHOL &MIDDOT, TRIS (TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE &MIDDOT, ISOEUGENOL &MIDDOT, CITRONELLOL &MIDDOT, CINNAMAL &MIDDOT, BENZYL ALCOHOL &MIDDOT, BHT &MIDDOT, BENZYL BENZOATE &MIDDOT, RED 4 (CI 14700) &MIDDOT, YELLOW 5 (CI 19140) &MIDDOT, EXT. VIOLET 2 (CI 60730).
Kartonowe opakowanie jest w pięknym kolorze pomarańczowo-morelowym. A szklany flakon to jest klasyka Hugo Boss'a. Piękny, trochę kanciasty ze złotą zatyczką. Klasa sama w sobie.
Pierwszy niuch tych perfum i nawet jakbym nie wiedziała co to jest to od razu bym powiedziała, że to zapach Hugo Boss. Ma w sobie jakąś charakterystyczną nutę dla tej marki.
Zapach Alive uwielbiam zarówno na wieczorne wyjścia, jak i na co dzień, do pracy. Wystarczy się lekko spryskać i od razu poprawia się nastój i dzień wydaje się piękniejszy.
Bardzo podoba mi się to połączenie jabłka, cynamonu, czarnej porzeczki i wanilii, które pięknie rozwija się na mojej skórze. Następnie dochodzi do głosu jaśmin i już za moment zostaje podbity zapachami drzewnymi 😍.
Zapach jest bardzo intensywny i utrzymuje się przez cały dzień.

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.