czwartek, 31 października 2019

Nowości października

Cześć 😁 zapraszam na tradycyjne podsumowanie nowości kosmetycznych. Pierwszym moim nabytkiem w październiku był jadeitowy masażer do twarzy Ewy Schmitt. Kupiłam go w bardzo promocyjnej ofercie w Rossmannie.
Następną niespodzianką i to bardzo miłą był zestaw produktów wegańskich od Avon, który otrzymałam do testów w ramach akcji Hot Noty
o produktach już pisałam. Post jest TUTAJ.

Nie obyło się bez malutkich zakupów w Oriflame. Kupiłam sprawdzoną już przeze mnie i bardzo lubianą maskę do stóp Feet-up, tarkę-pilnik do stóp Advanced, nowy pielęgnacyjny krem myjący do higieny intymnej Feminelle z ekstraktem z nagietka oraz odżywkę w żelu do rzęs i brwi The One.
Kupiłam też po raz pierwszy kalendarz adwentowy. Zdecydowałam się na zakup kalendarza z kosmetykami marki Alverde. Kalendarza będę otwierała w grudniu i na pewno będę pokazywała co kryje się w poszczególnych okienkach na insta, więc tam Was serdecznie zapraszam.
 A tu mamy malutkie co nie co z Rossmanna :) dwie maseczki do stóp Scholl, mydło w kostce Dove oraz patyczki kosmetyczne.
JUPIIII !!!! ale udało mi się ograniczyć moje zakupy.
Co sądzicie o moich nowościach? Coś wam się spodobało?
A kto z Was kupił kalendarz i jaki? Pochwalcie się koniecznie w komentarzach.

13 komentarzy:

  1. Znam tylko mydełko Dove. Moja mama je lubi 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam kalendarz Balea. Jestem ciekawa tego jadeitowego masażera. W październiku sporo nowych kosmetyków mi przybyło, zdecydowanie za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne nowosci Bogusiu, sama od niedawna uzywal walka i jestem nim oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób pisze ostatnio o tym masażerze, aż mam ochotę sama go kupic

    OdpowiedzUsuń
  5. Masażer jadeitowy to moje małe pragnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, już nawet nie pamiętam ile czasu się zbieram, aby kupić ten masażer :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Co roku obiecuję sobie, że kupię kosmetyczny kalendarz adwentowy i jakoś nigdy nie mogę się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pzypomniałas mi że trza się rolować :D Mój masażerek leży koło lapka więc staram się jak najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości, rmasażer też mam :) no i w końcu kalendarz adwentowy ale mam balea, będziemy otwierać okienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości kosmetycznych :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.