wtorek, 8 października 2019

Żel pod prysznic o zapachu ciasteczek cytrynowych

Cześć :) dziś polecam Wam kolejny żel pod prysznic Balea, tym razem o Kremowy żel pod prysznic maślanka i cytryna
Opis:
Kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakt z cytryny i maślanki oraz specjalną formułę Poly-Fructol dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed wysychaniem. Pozostawia cudowny cytrynowy zapach. Neutralne pH, produkt przebadany dermatologicznie. Pojemność opakowania 300 ml
Skład:
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · GLYCERIN · COCOGLUCOSIDE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · GLYCERYL OLEATE · INULIN · LECITHIN · FRAGARIA ANANASSA FRUIT EXTRACT · POLYQUATERNIUM-7 · CITRIC ACID · PROPYLENE GLYCOL · SODIUM SULFATE · HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE · TOCOPHEROL · PARFUM · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL · CI 16255 · CI 16185
Jak wszystkie żele Balea, tak samo i ten ma piękną, żywą kolorystykę opakowania, która przyciąga wzrok.
Żel jest koloru jasnożółtego i bardzo fajnej konsystencji, nie za gęstej, nie za rzadkiej. Ma cudowny zapach kremu cytrynowego lub ciasta cytrynowego. Uwielbiam te ciasteczka i bardzo lubię ten żel do kąpieli. Poza tym, jak wszystkie żele Balea bardzo dobrze się pieni i oczyszcza skórę. Nie wysusza, nie uczula, nie podrażnia. Jest THE BEST!!!   No co ja na to poradzę, że bardzo polubiłam te żele do kąpieli i jedyne czego mi brakuje to sklepu nie daleko domu, w którym bym mogła je kupować.
Znacie ten żel?

13 komentarzy:

  1. Ostatnio dużo się o nich słyszy :) Sama jeszcze nie miałam okazji go mieć, ale zapowadają się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele pod prysznic Balea! :) Tej wersji nie znam, ale jak nadarzy się okazja to chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zapach, choc ja nie lubie jedzeniowych nut w zelach pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go :) Jeszcze nie używałam, ale wąchałam zapach i jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi to być bardzo smakowity zapach :) Również ubolewam nad tym, że nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być przyjemna kąpiel:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach pewnie i mi by się spodobał, lubię ich żele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytrynowych nie lubię, ale w formie ciasteczek byłoby chyba ok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytrynka to akurat nie mój zapach, ale w asortymencie Balea każdy znajdzie coś co mu zapachowo podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie z niego korzystam. Pachnie mi maminym ciastem cytrynowym. Zapach dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już dawno nie miałam nic tej marki :) Koniecznie muszę wrócić do niej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.