niedziela, 20 października 2019

Emulsja do oczyszczania twarzy z kawiorem

Cześć :) dawno nie było u mnie recenzji kosmetyków do oczyszczania skóry twarzy. Więc dziś zapraszam na moją opinię o Natura Siberica Caviar De Russie Age-Delay Face Lotion czyli Odmładzające mleczko do twarzy Rosyjski Kawior 
Linia kosmetyków Blanche została stworzona specjalnie na otwarcie Filii sklepów Natura Siberica w Kopenhadze. Łącząc czystość Skandynawii i moc syberyjskiej przyrody, produkty są wykonane przy użyciu najbardziej efektywnych składników z ziół i roślin rosnących w trudnych regionach klimatycznych, dzięki czemu posiadają unikalne właściwości.

Opis - Emulsja delikatnie oczyszcza skórę twarzy, nawilżając i odżywiając jej komórki. Dzięki zawartości wielu cennych składników sprzyja regeneracji komórek i wyrównuje koloryt skóry. Skutecznie usuwa makijaż i inne zanieczyszczenia. 

Skład (INIC):
Aqua, Octyldodecanol, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Caviar Extract, Methyl Glucose Sesquistearate, Rubus Articus Fruit Water, Alaria Esculenta Extract, Rhodiola Rosea Root ExtractWH, Sorbus Sibirica ExtractWH, Juniperus Sibirica Needle ExtractWH, Cetraria Nivalis ExtractWH, Pinus Sibirica Needle ExtractWH, Hesperis Sibirica ExtractWH, Agrostis Sibirica ExtractWH, Xanthan Gum, Glycolic Acid, Citric Acid, Lactic Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Parfum, CI 28440, CI 42051.
(*) składniki pochodzące z upraw ekologicznych
(**) dziko zbierane wodorosty
(WH) ekstrakty z dziko zbieranych ziół syberyjskich
Składniki aktywne:
Jałowiec - wzbogacony w fitoncydy, taniny, odbudowuje skórę, odżywia, nawilża, wpływa korzystnie na jej wygląd i poprawia krążenie krwi. Działa przeciwzapalne, działa przeciwbólowo i antybakteryjnie.
Czarny kawior - jest doskonałym źródłem białka, aminokwasów, minerałów i witamin. Wnika w głąb skóry, zwiększa jej odnowę, poprawia produkcję kolagenu i elastyny. Dzięki niemu cera jest gładsza, napięta i młodsza.
Kwasy AHA - pomagają w dogłębnym oczyszczeniu cery, korzystnie wpływają na kondycję skóry nawilżając ją i wygładzając.
Ekstrakt z wodorostów -
jest cennym źródłem witamin A, B1, B2, B6, B12, C, E, a także mikroelementów i minerałów. Dzięki temu skóra jest odżywiona, ujędrniona i odmłodzona.
Sposób użycia emulsje nanieść na wacik i delikatnie przetrzeć twarz.
Bardzo podoba mi się kolorystyka opakowań całej serii. Te białe kartoniki i delikatny nadruk tworzą bardzo wytworne i eleganckie opakowania.
Mleczko znajduje się w plastikowej buteleczce zaopatrzonej w pompkę, która działa bez zarzutu. Mleczko jest białe, bardzo fajnej kremowej konsystencji i cudownego delikatnego zapachu.
Na wacik wyciskałam kilka pompek ekstraktu i zmywałam makijaż na twarzy, łącznie z makijażem oczu. Muszę powiedzieć, że mleczko pięknie zmywało wszelkie zanieczyszczenia ze skóry twarzy. Również bardzo dobrze radziło sobie z demakijażem oczu. Tusz zmywał się bardzo dobrze i w trakcie dalszych zabiegów wokół oczu nie tworzyła się otoczka tzw. panda. 
Skóra po użyciu emulsji była nawilżona,  wygładzona i aksamitna w dotyku.
Był to mój pierwszy kosmetyk serii Natura Siberica i raczej nie ostatni. Bardzo podobał mi się efekt jaki uzyskałam po stosowaniu tego mleczka i mam wielką ochotę na inne kosmetyki z tej serii.
Znacie kosmetyki Natura Siberica? piszcie co używałyście i co polecacie :)
Czekam na Wasze komentarze.

3 komentarze:

  1. Markę znam i lubię. Nie przepadam jednak za mleczkami do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleczek nie używam. A marka ciekawa, wyprobowala bym innne produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ta marka wiec fajnie ze ma tak przyjemnie dzialajace kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.