niedziela, 13 października 2019

Płyn do higieny intymnej

Cześć :) dawno nie było u mnie recenzji płynu do higieny intymnej, więc dziś zapraszam na taki właśnie produkt. Odświeżający płyn do higieny intymnej z witaminą E od Avon
Opis:
Odświeżający płyn do higieny intymnej Simply Delicate z witaminą E delikatnie myje i pielęgnuje wrażliwe miejsca, zapewniając długotrwałą świeżość.
  • testowany ginekologicznie płyn do pielęgnacji okolic intymnych
  • Działanie: formuła z witaminą E oczyszcza i odżywia delikatną skórę
  • Efekt: uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień
Delikatna pielęgnacja i świeżość przez cały dzień? Do tego właśnie służy nasz płyn! Stworzona z delikatnych składników formuła kosmetyku skutecznie oczyszcza okolice intymne, reguluje poziom pH i pozostawia długotrwałą, intensywną świeżość.
Skład (INCI):
Płyn jest w białej butelce z pompką, która dział bez zarzutu. Żel jest przeźroczysty i odpowiedniej konsystencji.
Bardzo dobrze się pieni, oczyszcza i odświeża. Zapach ma bardzo przyjemny i delikatny. Nie pwoduje u mnie żadnych alergii, ani podrażnień. Co jest bardzo istotne przy tego typu preparacie. Kosmetyk spełnił swoje zadanie w 100%.

8 komentarzy:

  1. Nie używałam, raczej używam takich aptecznych :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wciąż szykam swojego ulubieńca... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam :) Lubię płyny od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś :) Obecnie używam Lactyd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inną wersję płynu do higieny intymnej od Avon. Też był fajny, tak jak ten Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam w starych opakowaniach i mi nie odpowiadały, ciekawe czy coś się zmieniło wraz z opakowaniem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.