wtorek, 29 października 2019

Szampon regenaracyjny od Balea

Cześć :) tym razem przedstawiam moją opinię o szamponie do włosów Balea Shampoo Intensivpflege mit Vanille-Duft - BALEA Szampon regeneracyjny z wanilią i olejkiem migdałowym
Opis znaleziony w internecie - Szampon regeneracyjny zawierający ekstrakt z wanilii i olejek migdałowy, a także kompleks witamin B3 i B5. Odpowiedni do włosów pozbawionych blasku, odżywia je nadając jedwabistą gładkość oraz połysk i sprężystość. Nadaje się do stosowania codziennego. Neutralne pH, produkt wegański, przebadany dermatologicznie.
Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol, Niacinamide, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Glycerin, Laureth - 4, PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil, Glycol Distearate, Hydroxypropyl Oxidized Starch PG - Trimonium Chloride, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Lactate, Lactic Acid 
Szampon mamy w plastikowej buteleczce zamykanej na klik, która jest bardzo łatwa w otwieraniu i zamykaniu. 
Jest kremowej konsystencji i cudownie pachnie wanilią z migdałem. Świetnie się pieni i rozprowadza na włosach, a potem bardzo dobrze spłukuje. Włosy po nim są miękkie i puszyste, bardzo dobrze się rozczesują. 

Ten szampon to kolejny z produktów Balea, z których jestem zadowolona.

10 komentarzy:

  1. Z Balea miałam jakiś szampon z kokosem kilka lat temu i był całkiem przyjemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie mam dostępu do tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie lubiłam wanilii, ale teraz bardzo lubię ten zapach :)
    Oczywiście Balei nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szampon Balea o zapachu jabłka. Męczę go już strasznie długo, ale chyba w końcu pójdzie nie do końca zużyty do siatki ''denko''.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu, jak więcej sięgałam po ich produkty lubiłam głównie ich żele i szampony, taka nasza Isana :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony balea zawsze mi się kojarzą z pięknymi zapachami, i nawet nie wątpię że w tym przypadku mogło by być inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kilka szamponów Balea. Dobrze oczyszczają i nie szkodzą mojej skórze głowy, ale nie dają efektów pielęgnacyjnych. No i moje włosy są splątane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie lubie sie z szamponami Balea, ale fajnie Bogusiu ze u Ciebie sie sprawdzaja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już dawno szamponu z Balea nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.