piątek, 11 października 2019

Maseczka całonocna z żeń szeniem

Cześć :) dziś zapraszam na recenzję maseczki Pure Heal's Ginseng Berry 80 Overnight Mask  
Opis - Pure Heal's Ginseng Berry 80 Overnight Mask (capsule) zawiera 80% ekstraktu z żeń-szenia o działaniu wzmacniającym i ujędrniającym skórę. Maseczka dostarcza skórze cennych składników odżywczych odpowiedzialnych za nawilżenie i poprawę jędrności. Całonocna maseczka pozostawia na skórze delikatny film ochronny zabezpieczający przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych kolejnego dnia. 

Sposób użycia - Nałóż maseczkę na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy pomijając okolice oczu oraz ust. Pozostaw na całą noc. Rano przepłucz twarz letnią wodą. 
Skład: Aqua, Butylene Glycol, Pleurotus Ferulae/panax Ginseng Berry Extract Ferment Filtrate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Niacinamide, 1,2-hexanediol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/carboxyethyl Acrylate Crosspolymerdimethicone/vinyl Dimethicone Crosspolymer, Polysorbate 60, Hydroxyethyl Acrylate/sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Glycerin, Euterpe Oleracea Pulp Powder, Squalane, Caprylyl Glycol, Punica Granatum Fruit Extract, Rubus Fruticosus Fruit Extract, Rubus Idaeus Fruit Extract, Xanthan Gum, Caprylhydroxamic Acid, Citrus Grandis Peel Oil, D-limonene, Sorbitan Isostearate, Adenosine, T-butyl Alcohol, Artemisia Abrotanum Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Gentiana Lutea Root Extract, Portulaca Oleracea Extract, Vitis Vinifera Fruit Extract, Acer Saccharum Extract, Cyanocobalamin, Citrus Nobilis Peel Oil, Linalool, Citral, Citronellol, Geraniol /0218
Maseczka o pięknym różowym kolorze i delikatnym zapachu ma konsystencję bardzo rzadkiego kremu. Fajnie się rozprowadza na skórze i zastyga jak maseczki peel-off. Na drugi dzień rano miałam skórę ściągniętą, waśnie jak po peel-off. Zgodnie z zaleceniami zmyłam ją ciepła wodą. W sumie nie zauważyłam większych efektów, a szkoda, bo żeń-szeń kojarzy mi się z wieczną młodością. Opakowanie wystarczyło mi na trzy użycia, więc stosowałam ją przez trzy dni z rzędu, a właściwie przez trzy noce.

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie było większych efektów, ale wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maseczki calonoscne, szkoda ze ta nie dala spektakularnych efektow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. weź mnie mnie strasz że zostawia skorupę jak peel-off, brr...na razie nie otwieram swojej, poczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię żeń-szeń w kosmetykach i spodziewałam się, że lepiej wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją, ale jeszcze nie stosowałam. Szkoda, że bez efektów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda wielka, że bez fajerwerków zbytnio ta maseczka z żeń szeniem :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.