wtorek, 1 października 2019

Odświeżające mydło do rąk

Cześć :) zapraszam na recenzje kolejnego produktu Balea. Tym razem jest to Mydło w płynie cytryna i imbir
Opis:
Kremowe mydło w płynie delikatnie myje, a dzięki zawartości lipidów również nawilża oraz chroni skórę rąk przed wysychaniem, nadaje skórze aksamitną gładkość i cudowny zapach imbiru i cytryny. Neutralne pH, produkt  przebadany dermatologicznie. Pojemność opakowania 500 ml
Skład (INCI):
AQUA | SODIUM LAURETH SULFATE | SODIUM CHLORIDE | GLYCERIN | COCAMIDOPROPYL BETAINE | CITRUS LIMON FRUIT EXTRACT | BUTTERMILK POWDER | UREA | COCAMIDE DEA | SODIUM BENZOATE | LACTIC ACID | SORBITOL | SODIUM HYDROXIDE | PARFUM | SODIUM LACTATE | CITRIC ACID | STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER | COCO-GLUCOSIDE | TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE | POTASSIUM SORBATE | BENZOIC ACID | LIMONENE.
Mydełko w bardzo ładnym opakowaniu z pompką, która działa bez zarzutu.
Kolor mydełka, jak widać na zdjęciu, jest jasny, lekko opalizująco-perłowy. Zapach ma piękny lekko cytrynowy, a po umyciu rąk czuć imbir. Mydełko świetnie oczyszcza skórę moich rąk, a do tego bardzo fajnie pachnie. Produkt nie wysusza, nie uczula i bardzo fajnie pielęgnuje.
Szkoda, że nie mam dostępu do produktów Balea na co dzień.

12 komentarzy:

  1. Lubię ich zapachy, ale akurat imbir, to nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Balea kochana :) za zapachem imbiru nie przepadam, ale to już taki fajny dodatek na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam skład cytryny i imbiru zachęca do korzystania w jesienne dni :)
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ich żele do dłoni i ubolewam, że są tak słabo dostępne w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachu, interesujące połączenie :D Jak gdzieś spotkam to zakupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mysle ze taki zapach nie przypadlby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez lubie mydla w plynie od Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię żele pod prysznic Balea :) Mydeł w płynie nie miałam. Nie wiem czy zapach tego mydła przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak Ja dawno nic marki Balea nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.