czwartek, 10 października 2019

Krem z diamentami od Oriflame

Cześć :) dziś szybka recenzja Kremu odżywczego na noc Diamond Cellular od Oriflame
Seria Diamond Cellular zawiera ekskluzywny eliksir: mieszankę prawdziwego diamentu i białej trufli. Luksusowa kolekcja anti-age odmładza skórę na poziomie komórkowym, oferuje piękny i promienny wygląd. 
Kluczowe składniki:
  • Kwas salicylowy: pomaga stymulować odnowę komórkową oraz delikatnie złuszcza, dzięki czemu skóra wygląda młodziej.
  • Kompleks Eternal Beauty (łączący 3 składniki aktywne: ekstrakt z mirtu, kompleks proteinowy i antyoksydanty): poprawia powierzchnię skóry, wygładza, chroni przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników oraz czynników zewnętrznych i wzmacnia naturalne właściwości obronne cery.
Skład (INCI):  AQUA, GLYCERIN, BETAINE, DECYL OLEATE, ISOHEXADECANE, SQUALANE, STEARETH-2, CYCLOPENTASILOXANE, BUTYLENE GLYCOL, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, STEARETH-21, CYCLOHEXASILOXANE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, DIMETHICONE, SALICYLIC ACID, POLYACRYLATE-13, POLYISOBUTENE, SODIUM HYDROXIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PARFUM, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PROPYLPARABEN, DIAMOND POWDER, DISODIUM EDTA, POLYSORBATE 20, SORBITAN ISOSTEARATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, SUCROSE DILAURATE, TUBER AESTIVUM EXTRACT, PHENOXYETHANOL, PISUM SATIVUM EXTRACT, CAPRYLYL GLYCOL, P-ANISIC ACID, SORBIC ACID, POGOSTEMON CABLIN LEAF OIL, CITRIC ACID, CI 77891
Seria jest bardzo ekskluzywna ze względu na swój skład. Opakowania tej serii również są bardzo eleganckie. Srebrne opakowania kartoników z bardzo delikatnym nadrukiem, a w środku szklana buteleczka w pompką, która działa bez zarzutu, aż do końca kremu. Super sprawa.
Krem jest koloru białego i ze względu na zawartość kwasu salicylowego, pachnie lekko kwasem. Nie przeszkadza to w żaden sposób w jego użytkowaniu. Krem ma bardzo leciutką konsystencję, dzięki temu świetnie się rozprowadza po skórze i szybko wchłania.
Niestety nie mogłam go używać na twarz, gdyż występowało podrażnienie skóry, ale znalazłam zastosowanie i zużyłam go do skóry szyi. Muszę przyznać, że sprawdził się naprawdę bardzo dobrze. Skóra szyi została bardzo dobrze nawilżona, odżywiona, naprężona, jej wygląd i kondycja zostały w zauważalnym stopniu poprawione.
Wiem, że krem nie należy do najtańszych, ale bardzo często można go kupić w promocji, a wtedy cena jego jest naprawdę do zaakceptowania.
Znacie kosmetyki Oriflame?
Macie swoje ulubione?

8 komentarzy:

  1. Dawno już nie miałam nic z Oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu odnowiłam swoją przygodę z Oriflame, ale nie mam jeszcze ulubionego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że podrażnia, ale fajnie, że znalazłaś jego inne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tą serię z katalogu, ale nigdy nie testowałam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada ciekawie choc skladem nie grzeszy, unikam DISODIUM EDTA wiec nie dla mnie Ci on ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizualnie wygląda fajnie, ale nie jest to produkt dla mnie, ogólnie nie pałam sympatią do katalogowej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bliżej mi do Avon niż do Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyglądam się temu kosmetykowi już od jakiegoś czasu.. Pomyślę czy warto po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.