środa, 25 stycznia 2023

Krem do rąk z masłem kakaowym

Cześć 😁 i już ostatni krem z trójki, którą w ostatnim czasie zużyłam. Także dziś - Avon Care Cocoa Butter Krem do rąk z masłem kakaowym

Opis ze strony Avon - Stworzyliśmy odżywczy krem do rąk, który skutecznie ochroni twoją skórę przed utratą wilgoci i przyniesie jej przyjemną ulgę. Dzięki intensywnemu nawilżeniu skóra twoich dłoni odzyska swój piękny, naturalny blask i będzie wyglądała zdrowo. Lekka receptura kremu, wzbogacona ślicznie pachnącym masłem kakaowym, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych śladów.

Lekki, szybko wchłaniający się krem do rąk Avon Care z odżywczym masłem kakaowym regeneruje skórę dłoni, przywraca jej miękkość i chroni przed wysuszeniem.

Skład (INCI): AQUA, GLYCERYL STEARATE SE, PARAFFINUM LIQUIDUM, GLYCERIN, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, CAPRYLYL GLYCOL, DISODIUM EDTA, CARBOMER, POTASSIUM HYDROXIDE, POLYGLYCERYL-3 CAPRYLATE, THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, TOCOPHERYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., CI 15510, CI 19140, CI 17200, CI 42090, COUMARIN, LIMONENE. <1023914-022>

Mała tubka w kolorze zielonym, wraz z pozostałymi dwoma: czerwonym i granatowym, świetnie wpisuje się w kolorystykę bożonarodzeniową. 
Krem jest koloru białego i ma super słodki zapach masła kakaowego. Nie miałam pełnowymiarowej wersji tego kremu. 
Krem bardzo dobrze się rozprowadza na dłoniach i nie pozostawia tłustej ani klejącej się warstwy. Za ro świetnie chroni nasze dłonie przed utratą wody i dodatku jeszcze je nawilża i natłuszcza. Bardzo przyjemny kremik, a opakowanie fajne, wygodne, w sam raz do torebki, żeby mieć zawsze pod ręką. Może kiedyś skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.