czwartek, 22 lipca 2021

Czereśniowe mydło do rąk

Cześć 😁 a dziś nowość od Avon - Cherry Bomb - czereśniowe mydło do rąk w płynie.

Podaruj zmysłom całą rozkosz lata: soczyste dojrzałe czereśnie, prawdziwą bombę letniej świeżości i nastroju pełnego energii!!
Niestety Avon nie postarał się o dobre opisanie tego produktu i skład (INCI) mogę zaprezentować jedynie na zdjęciu naklejki.
Opakowanie to plastikowa butelka z pompką, dzięki temu, że jest przezroczysta możemy kontrolować ilość mydła.
Mydełko jest w kolorze bordo i pięknym czereśniowym zapachu. Zresztą kolor też kojarzy mi się z wiśniami lub takimi bordowymi czereśniami. 😍 Lubicie takie czereśnie? Ja bardzo lubię wszystkie czereśnie.

Mydełko bardzo dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza dłonie, bardzo dobrze się spłukuje, a na dłoniach pozostaje ten super czereśniowy zapach.
Jeżeli lubicie zapach czereśni to szukajcie tego produktu w kolejnych katalogach Avon.

6 komentarzy:

  1. Dla zapachu bym kupiła, mało można spotkać czereśni w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mydło do rąk to lubię testować różne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czereśnie, a ten zapach musi być extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj musi pachniec oblednie, uwielbiam czeresnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np. nie mam ulubionego mydła do rąk, ale u nas w domu często pojawia się coś owocowego, więc może skuszę się na tę propozycję.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.