środa, 13 marca 2019

Żel pod prysznic o kwiatowym zapchu

Cześć :) chyba najwięcej kosmetyków jakie zużywam to żele pod prysznic. Dziś przedstwaiam ISANA żel pod prysznic FRANGIPANI - z wyciągiem z plumerii do suchej skóry


Opis:
Odczuwalna świeżość oraz cenne składniki dzięki którym poczujesz się zadbana przez cały dzień. Kremowe żele pod prysznic marki ISANA dostarczają Twojej skórze to, czego potrzebuje.
ISANA Żel pod prysznic Frangipani zapewnia optymalną pielęgnację dla uzyskania delikatnej skóry. Bogata formuła zawierająca delikatny kompleks pielęgnujący oraz wyciąg z plumerii wyjątkowo łagodnie czyści skórę i pomaga zachować właściwy poziom jej nawilżenia. Skóra stanie się miękka i gładka w dotyku. Świeży, kwiatowy zapach plumerii sprawi, że codzienna kąpiel pod prysznicem stanie się wyjątkowym doznaniem.
Produkt przebadany dermatologicznie, pH neutralne dla skóry.


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Plumeria Alba Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Polyquaternium-7, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Propylene Glycol, Parfum, Geraniol, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 42090, CI 47005.

W tym pięknym błękitnym opakowaniu, mamy błękitny żel pod prysznic i to o jakim pięknym kwoatowym słodkim zapachu. Cudo.
Żel bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu nasza skóra jest dobrze oczyszczona i odświeżona, dobrze się spłukuje nie pozostawiając na skórze żadnego filmu.
Po kąpieli na naszej skórze pozostaje ten piękny kwiatowy zapch, ale nie długo - dla mnie to jest plus.
Skóra po kąpieli jest miękka, gładka i pięknie pachnie. Taki żel uprzyjemnia nam codzienną pielęgnację.
Musze przyznać, że żele Isany mają coraz ładniejsze zapachy i zachęcają do kupowania coraz to nowych opakowań żeli.
Też tak uważacie?

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam żele Isana! :) Ten ma bardzo przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele ten firmy, a ten cudowny zapach przypomina Nam że niedługo znów zawita wiosna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie kwiatowe zapachy w produktach do mycia ciala :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami... takie nijakie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki Isana są nie drogie i wydajne. Swego czasu mieli bardzo fajne pianki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko używam kosmetyków z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam częściej Zelów Isany. Teraz moje ulubione to Palmolive Kawowy. Cudny jest! 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania żeli Isana są bajeczne, uwielbiam je za całokształt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego wariantu zapachowego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej wersji jeszcze nie miałam :) Obecnie używam mango-kokos ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością go kupię, wygląda pięknie i zapach też na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam jakis czas temu swoją pierwsza Isanę, ale mi nie podeszła. Zbyt intensywny zapach cytrusów, przypominał mi chemię do sprzątania łazienek;) Bardzo lejąca konsystencja tez mi nie podeszła, ale pewnie zrobię jeszcze jakieś podejście pod te żele bo naprawdę mają sporo dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten żel jakiś czas temu. Był ok, ale raczej do tej wersji nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  15. tak zapachy mają do wyboru do koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mnie przyciągają, ale ja mam zawsze taki zapas, że mimo wszystko po nie nie sięgam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Isaną mam taką mieszaną relację - sięgam po żele bo podobają mi się opakowania, zapachy ( i cena! ), ale niestety niektóre opcje zapachowe strasznie przesuszają mi skórę. Nie wiem dlaczego tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.