wtorek, 23 lipca 2019

Nawilżająca maseczka do stóp

Cześć :) mamy piękne lato, a to zobowiązuje do noszenia odkrytych bucików - sandałków lub klapek. Ponieważ mamy stopy mocno wyeksponowane to warto zadbać o to, żeby to były stopy wypielęgnowane. Skoro tak, to oprócz kremów należałoby też dołożyć do naszej pielęgnacji np. maseczki nawilżające. W związku z tym i ja zastosowałam kupioną w Rossmannie FUSS WOHL maseczkę do stóp zawierającą masło shea i olej makadamia 
Maseczka przeznaczona jest do skóry suchej. 

 
 Opis:
Fusswohl Maska do stóp z masłem shea i olejem z orzechów makadamia. Bogata pielęgnacja suchej skóry. Również do stosowania na noc. Działanie pielęgnacyjne. Zaznaj działania bogatej Maski do stóp Fusswohl, która zapewnia piękne i wypielęgnowane stopy. Masło shea i olej z orzechów makadamia pozostawiają poczucie delikatnej i wypielęgnowanej skóry. Składniki nawilżające, takie jak gliceryna i ekstrakt z bawełny norweskiej pielęgnują Twoją skórę, nadając jej elastyczność. Tolerancja przez skórę. Potwierdzona dermatologicznie.
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Myristyl Myristate, Stearic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Ethylhexyl Stearate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Tocopheryl Acetate, Parfum, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Eriophorum Spissum Flower/Stem Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citric Acid, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl lonone, Sorbic Acid, Limonene, Sodium Hydroxide.

Maseczka, jak każdy produkt tego typu, zapakowana była w metalową saszetkę. 

Po wyjęciu mamy dwie białe foliowe skarpety wypełnione serum. Na wierzchu folia była sucha, za to w środku mnóstwo dobroczynnego płynu-kremu.
Skarpetki bez problemu nałożyłam na moje stopy i zakleiłam u góry plasterkiem, dzięki temu bardzo dobrze się trzymały przez cały czas zabiegu.

Po 20 minutach skarpetki zdjęła ze stóp, a pozostałe serum wklepałam w stopy. Ponieważ tego serum było sporo założyłam bawełniane skarpetki, takie jak nakładam nie raz na noc i poszłam spać.
Rano stopy były bardzo fajnie nawilżone. Nawet sucha skóra na piętach zdecydowanie poprawiła swój wygląd. Już wiem, ze jest to maseczka, którą warto kupić, szczególnie że jej cena jest bardzo korzystna.

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie maski do stóp w formie skarpetek, chętnie je wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak długo utrzymuje się efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczkę nałożyłam w niedzielę, dziś jets wtorek i jest OK

      Usuń
  4. Oj dawno moje stopy nie mialy takiego zabiegu, czas chyba tez o nich pomyslec, musze skusic sie na ta maske :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze maski do stóp w takiej formie. Zazwyczaj nakładam krem Nivea i bawełniane skarpetki, i w tym śpię. Ale przyznam, że mam problem z systematycznym dbaniem o stopy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie miałam okazji stosować tego typu maseczek na stopy. Ale chyba warto będzie ponownie skorzystać i zadbać o stop:) Zapraszam do siebie, może coś Ciebie zainteresuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka pielęgnacyjna do stóp w skarpetkach? Muszę koniecznie się w nia zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbowałabym z chęcią :). Efekty fajne i warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie stosuje takich masek do stóp i o marce nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ja dawno takich masek na stopy nie stosowałam. Ciężko też trafić na dobre w działaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.