艣roda, 7 wrze艣nia 2022

Ultra nawil偶aj膮ce serum

Cze艣膰 馃榿 bohater dzisiejszego wpisu du偶o dobrego dla sk贸ry, a jak si臋 sko艅czy艂o? musicie doczyta膰 do ko艅ca 馃槝. Tak偶e zapraszam na moj膮 opini臋 o Ultranawil偶aj膮cym serum w p艂ynie - Hydra Vegetal - od Yves Rocher
Opis ze strony Yves Rocher - Ultranawil偶aj膮ce serum w p艂ynie Hydra V茅g茅tal zosta艂o stworzone i opracowane przez specjalist贸w Yves Rocher w laboratoriach La Gacilly. Podczas tworzenia formu艂y kosmetyku odkryto szczeg贸lne w艂a艣ciwo艣ci nawadniaj膮ce ekstrakt贸w pochodzenia ro艣linnego. Dzi臋ki dodaniu naturalnej wody kom贸rkowej do ultranawil偶ajacego serum powsta艂 produkt piel臋gnacyjny o d艂ugotrwa艂ym dzia艂aniu nawil偶aj膮cym.

Sk艂ad (INCI): AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, METHYLPROPANEDIOL, METHYL GLUCETH-20, HAMAMELIS VIRGINIANA FLOWER WATER, CARPOBROTUS EDULIS EXTRACT, DIGLYCERIN, BETAINE, INOSITOL, PANTHENOL, GELLAN GUM, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, PEG-30 GLYCERYL LAURATE, SORBIC ACID, PARFUM/FRAGRANCE, CALCIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE
Opakowanie kartonowe jest w kolorach bia艂o-b艂臋kitnym. Bardzo 艂adnie si臋 prezentuje. Wewn膮trz jest pi臋kna niebieska buteleczka w bia艂膮 pompk膮 airless.
Pompka dzia艂a bez zarzutu.
Ca艂o艣膰 wygl膮da naprawd臋 bardzo fajnie.
Serum ma 偶elow膮 konsystencj臋 i jest bezzapachowe.
艢wietnie rozprowadza si臋 na sk贸rze i pi臋knie wch艂ania, ale pozostawia klej膮c膮 si臋 warstw臋. Nie jestem w stanie tego przebrn膮膰. 馃様 Nie, nie i jeszcze raz nie.
Nie zgadzam si臋 na produkty po kt贸rych klei mi si臋 sk贸ra.
Serum leci do przyjaci贸艂ki, mam nadziej臋, 偶e u niej b臋dzie OK.
Dajcie zna膰, czy znacie i czy u was te偶 si臋 lepi艂a sk贸ra czy nie.

1 komentarz:

  1. Ojjj te偶 nie znosz臋 takich kleszczy. Ciekawa jestem jak przyjaci贸艂ka zniesie :D

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.