niedziela, 3 listopada 2019

Odżywczy krem pod oczy Anew

Cześć :) dziś na tapetę biorę następny krem pod oczy. Stwierdzam, że moja skóra, a może to ja, zrobiłyśmy się strasznie wymagające. Zapraszam na moją opinię o kremie pod oczy Anew Nutri-Advance - odżywczy krem do pielęgnacji okolic oczu od Avon.


Opis:
Odkryj krem, który kompleksowo zadba o delikatną skórę wokół Twoich oczu.
• krem do pielęgnacji oczu z kompleksem Nutri-3x-Omega
• odżywia skórę na cały dzień
• rewitalizujący krem na zmarszczki wokół oczu
• zapewnia ochronę bariery nawilżającej skóry
• krem pod oczy odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, w każdym wieku
Odżywczy krem do pielęgnacji okolic oczu zawiera kompleks Nutri-3x-Omega, który odżywia, chroni i rewitalizuje delikatną skórę wokół oczu. Dzięki unikalnej kompozycji drogocennych olejów oraz kwasów Omega 3, 6 i 9 krem Avon zapewni Ci kompleksową pielęgnację, bez względu na rodzaj skóry czy wiek. Specjalnie dobrane komponenty wnikają w strukturę skóry, głęboko ją nawilżając i odżywiając. Na koniec tworzą barierę ochronną, która utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia przez cały dzień. Tym samym krem pod oczy Avon przyczynia się do znacznego wygładzenia zmarszczek.
Skład:
 Krem mamy w szklanym  zakręcanym słoiczku. kolorystyka całej serii jest bardzo delikatna i koloru ecru.
Po odkręceniu nakrętki mamy krem również koloru ecru. Krem jest konsystencji takiej dość mocno kremowej, takiej bogatej w dotyku. ale bardzo dobrze rozprowadza się po skórze i nawet dość szybko wchłania. Skóra jest dobrze odżywiona po tym kremie. Niestety zauważyłam, że moja skóra po tym kremie zamiast być gładka i dobrze nawilżona jest ściągnięta i wszystkie bruzdy są jeszcze bardziej widoczne. Przecież nie po to stosujemy kremy, żeby uwidocznić zmarszczki czy bruzdy tylko, żeby im zapobiec.
Z przykrością oddaje ten krem koleżance i mam nadzieję, że u niej dużo lepiej się sprawdzi.
A ja wracam do szukania kremu pod oczy, który sprawdzi się u  mnie.

Jeszcze - zapraszam na rozdanie 
https://bogusiabloguje.blogspot.com/2019/10/rozdanie-kosmetyczne.html

11 komentarzy:

  1. O nie, mam duże wymagania co do kremów pod oczy, a ten jest ich przeciwieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę stosować kremów pod oczy z Avonu, wywołują u mnie łzawienie i podrażnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tu dla mnie w tym kremie. Avon omijam z daleka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że się nie sprawdził :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że okazał się bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba go kiedyś miałam, ale chyba był bez szału skoro nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj teraz też mam coraz większe problemy z doborem kremu pod oczy, niestety im skóra starsza tym ciężej jest co nieco ukryć i dlatego wymagamy cudów :D Przydałoby się coś odżywczego, treściwego ale żeby nie było za tłusto i nie napinał też, szukamy więc dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, choć i tak wątpię, aby kiedykolwiek trafił w moje ręce. Marka Avon poza perfumami zupełnie mnie nie interesuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze w końcu zadbać o skórę pod oczami. Może wypróbuję ten krem, lubię Avon chociaż nie wszystkie produkty mnie satysfakcjonują

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj szkoda ze sie nie sprawdzil, mialam z tej linii krem do twarzy i co by tu nie mowic to skora po nim byla aksamitna i bardzo ujedrniona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.