pi膮tek, 14 wrze艣nia 2018

Maseczka z kwasem hialuronowym

Dobry wiecz贸r 馃榿 witam Was po moim kr贸tkim urlopie 馃榾 kto mnie obserwuje to wie, 偶e mia艂am tydzie艅 urlopu i by艂am w bardzo 艂adnym miejscu. Ostatnio bardzo ci臋偶ko zabra膰 mi si臋 za regularne maseczkowanie, a zapas贸w mam sporo w tym asortymencie.

Dzi艣 postanowi艂am zastosowa膰 maseczk臋 nawil偶aj膮c膮, a konkretnie Holika Holika Nawil偶aj膮ca maseczka na bawe艂nianej p艂achcie z kwasem hialuronowym - Skin Rescuer Sheet 

Opis:
Nawil偶aj膮ca maseczka na bawe艂nianej p艂achcie
  • nawil偶a
  • regeneruje
  • odbudowuje
  • od艣wie偶a
  • 艂agodzi podra偶nienia
Skin Rescue Mask HYALURONIC ACID to maseczka w bawe艂nianej p艂achcie o w艂a艣ciwo艣ciach nawil偶aj膮cych, polecana do piel臋gnacji sk贸ry dojrza艂ej, suchej i normalnej.
Produkt zawiera kwas hialuronowy, kt贸ry ma w艂a艣ciwo艣ci regeneracyjne, odbudowuj膮ce i nawil偶aj膮ce. Doskonale wi膮偶e wod臋 zapobiegaj膮c przesuszeniu i utrzymuj膮c odpowiedni stopie艅 uwodnienia sk贸ry
Dodatkowo obecno艣膰 ceramid贸w stymuluje procesy naprawcze sk贸ry, wyg艂adza i nawil偶a a ekstrakt z aloesu 艂agodzi podra偶nienia i od艣wie偶a sk贸r臋. Maseczka wspaniale poprawia og贸lny wygl膮d sk贸ry, roz艣wietla i relaksuje zm臋czon膮 cer臋.
 Sk艂ad maseczki:
Water, glycerin, isopentyldiol, dipropylene glycol  , butylene glycol, centella asiatica extract , paeonia suffruticosa root extract , sodium hyaluronate, 1,2-hexanediol, peg-60 hydrogenated castor oil, chamomilla recutita (matricaria) flower extract , carbomer, arginine, glyceryl caprylate, hydroxyethylcellulose, ethylhexylglycerin, citrus aurantium dulcis(orange) peel oil, citrus limon (lemon) peel oil, aloe barbadensis leaf extract  , salvia officinalis (sage) leaf extract , malva sylvestris (mallow) flower extract, scabiosa arvensis extract, octyldodecanol , hydrogenated lecithin , ceramide np, caprylyl glycol, disodium edta
Spos贸b u偶ycia:
Roz艂o偶y膰 materia艂, a nast臋pnie na艂o偶y膰 na ca艂膮 twarz. Maseczk臋 usun膮膰 po 15-20 minutach wklepuj膮c nadmiar p艂ynu w sk贸r臋 

Maseczka zapakowana jest w aluminiow膮 saszetk臋, dzi臋ki kt贸rej zawarty p艂yn nie wylewa si臋, ani maseczka nie wysycha. Opakowanie bardzo dobrze i 艂atwo si臋 otwiera. Zgodnie z instrukcj膮 wyj臋艂am maseczk臋 z opakowania, roz艂o偶y艂am i na艂o偶y艂am na oczyszczon膮 twarz. P艂achta jest koloru bia艂ego i jak dla mnie nie ma zapachu. Bardzo 艂atwo j膮 na艂o偶y膰, dobrze si臋 trzyma i jest dobrze dopasowana do mojej twarzy. Maseczka jest bardzo dobrze nas膮czona, a mimo to nic z niej nie kapie w trakcie zabiegu. Po up艂ywie 20 minut zdj臋艂am maseczk臋 z twarzy, a pozosta艂o艣膰 p艂ynu dobrze wklepa艂am. Twarz po wklepaniu p艂ynu z pocz膮tku troch臋 si臋 klei艂a, ale po 15 minutach nie pozosta艂o ju偶 po klejeniu 偶adnego 艣ladu. 
Sk贸ra zdecydowanie zosta艂a bardzo dobrze nawil偶ona. 

Bardzo istotn膮 spraw膮 jest te偶 to, 偶e maseczka mnie nie uczuli艂a, ani nie podra偶ni艂a.

Zapraszam do pozostawienia komentarza - b臋dzie mi bardzo mi艂o. Odwiedzam wszystkich komentuj膮cych. A ja spodoba艂o Ci si臋 to co pisz臋 to zapraszam do obserwowania.
Zapraszam r贸wnie偶 do polubienia moich profili na fb i Instagramie.

3 komentarze:

  1. Moja cera kocha wrecz kwas hialuronowy i maseczki z nim sa u mnie mile widziane, z pewnoscia po nia siegne :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo lubi臋 wersj臋 z Wit. C tej maseczki, ale widz臋, 偶e i ta godna jest uwagi, wi臋c wypr贸buj臋 przy okazji zakupu ulubienicy :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Hmmm i teraz nie pami臋tam, czy j膮 mia艂am :P

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.