niedziela, 11 lutego 2018

Płyn do kąpieli Avon

Witam 😁 dziś przedstawiam Wam żel do kąpieli z moich zbiorów Avon ze świątecznej serii - jabłko z cynamonem. Pani Pingwinek
Opis:
Szukasz płynu do kąpieli, odpowiedniego dla całej rodziny? Oto on.

odpręża ciało i odświeża skórę
delikatna formuła, odpowiednia dla dzieci od 3 roku życia
tworzy gęstą, przyjemną pianę
wzbogacony zapachem jabłka z cynamonem
w słodkim opakowaniu w kształcie pingwinka

Co może dla Ciebie zrobić nasz kosmetyk?

Stworzyliśmy płyn do kąpieli z myślą o najmłodszych. Jego delikatna formuła sprawia, że może być stosowany przez dzieci powyżej 3 r.ż. Będzie też świetny dla Ciebie i Twojej rodziny. Płyn tworzy gęstą pianę, która przyjemnie otula skórę, przynosząc odświeżenie i relaks. Wzbogaciliśmy go apetyczną kompozycją zapachową karmelizowanych jabłek z cynamonem, która utrzyma się na skórze przez dłuższy czas. Całość zamknęliśmy w uroczym opakowaniu z pingwinkiem.
Żel zamknięty jest w plastikowej, twardej i ciemnej odkręcanej butelce. Ma barwę czerwono-brązową i piękny jabłkowy zapach (nie czuję w nim cynamonu).
Żelu używam do kąpieli pod prysznicem. Świetnie się pieni i dobrze domywa skórę, a jednocześnie jest bardzo delikatny. Skóra jest oczyszczona i nie wysuszona. Kąpiel w tym żelu to czysta przyjemność.
Bardzo też ważna informacja - żel mnie nie uczulił.

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jak zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.

10 komentarzy:

  1. Miałam inne, wcześniejsze, świąteczne wersje. Ładny zapach, niestety wysuszały skórę i dosyć trudno było wydobyć końcówkę produktu, bo opakowanie było mega twarde :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację opakowanie jest bardzo twarde i nie daje się wyciskać, ale ja zdjęłam koreczek, tą plastikową nakładkę i dobrze się płyn wylewał

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego takiego żelu z Avon, ale brzmi całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak dziewczyna wyżej pisała, ma za twarde opakowanie, chociaż oprócz tego wygląda przesłodko na łazienkowej półce. Trochę się też zawiodłam zapachem bo myślałam, że będzie bardziej cynamonowy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich limitki.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie kosmetyki Avon, ale tego żelu jeszcze nie maiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale opakowanie ma przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opakowanie, szkoda tylko, że zapach nie jest bardziej świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie z małą dziurą mnie wkurzało,a ja zdjęłam to plastikowe,to oczywiście wylewało się za dużo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.