poniedziałek, 14 października 2024

Ziaja maska do twarzy mikrobiom do cery wrażliwej

Cześć 😁 ostatnio miałam okazję przetestować maseczkę kremową, taką całonocną Ziaja maska do twarzy mikrobiom do cery wrażliwej 
Opis ze strony Ziaja.com - mikrobiom balans to kosmetyczne wzmacnianie pożytecznej mikroflory skóry dla jej zdrowego funkcjonowania i witalnej urody. Maska do twarzy zawiera wodę termalną, naturalną inulinę, kwas hialuronowy, bioferment z krzemu, magnezu, żelaza, miedzi i cynku.
Maska do twarzy:
- wspomaga regenerację i barierowość naskórka
- dostarcza skórze niezbędnych substancji odżywczych
- nawilża i łagodzi podrażnienia
- chroni skórę przed zanieczyszczeniami
Skład (INCI): Aqua (Water), Canola Oil, Glycerin, Hexyl Laurate, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Hydrogenated Polydecene, Sea Water, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Steareth-21, Inulin, Fructose, Saccharomyces /Zinc Ferment, Saccharomyces /Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces /Iron Ferment, Saccharomyces /Silicon Ferment, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance).
Opakowanie to aluminiowa saszetka, która była bardzo dobrze opisana. Wewnątrz saszetki znajdował się biała, super kremowa maseczka.
Maseczka miała taki delikatny, kremowy, bardzo przyjemny zapach.
Bardzo dobrze rozprowadzała sią na skórze, dobrze się wchłaniała i tworzyła na niej swoisty film. Ja nakładałam nie za grubą warstwę i dzięki temu maseczki wystarczyło mi na 3 użycia. Stosowałam ją jako maseczkę całonocną, zamiast kremu na noc.
Moja skóra po zastosowaniu tej maseczki była dobrze odżywiona, nawilżona i taka mięciutka.
Bardzo chętnie kupiłabym tą maseczkę w dużym opakowaniu.
Dajcie znać czy ją znacie i co o niej sądzicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.