niedziela, 20 października 2024

ISANA maska do rąk w rękawiczce.

Cześć 😁 ostatnio postanowiłam wreszcie zastosować maseczkę na moje wysuszone dłonie. Zaaplikowałam ISANA maska do rąk w rękawiczce. 
Opis ze strony rossmann.pl - ISANA maska do rąk w rękawiczce. Intensywna pielęgnacja olejem kokosowym i olejem makadamia. Receptura bez mikroplastiku. Produkt odpowiedni dla wegan. Bogata i kojąca formuła pielęgnacyjna z olejem kokosowym i olejem makadamia rozpieszcza zmęczone zmęczone ręce i niezwykle korzystnie działa na skórę.
Sposób użycia:
1. Wyjmij rękawiczki z opakowania, rozłożyć je, a następnie dobrze ugnieść.
2. Ostrożnie oderwać górną części perforacji.
3. Nałożyć na umyte i suche ręce.
4. Usunąć folię ochronną z taśm klejących. Taśmy owinąć dookoła przegubów rąk i docisnąć, aby dobrze zamocować rękawiczki. Pozwolić działać przez 15-20 minut. Zdjąć rękawiczki i wmasować pozostałości w skórę.
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Cetyl Ethylhexanoate, Cetyl Alcohol, Urea, C14-22 Alcohols, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Niacinamide, Betaine, C12-20 Alkyl Glucoside, Caprylic/Capric Triglyceride, Behenyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hydroxyacetophenone, Xanthan Gum, Glyceryl Caprylate, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Glucose, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum
Wewnątrz opakowania znajdowały się dwie rękawiczki, każda zamknięta.
Do ich otwarcia użyłam nożyczek. Wewnątrz każdej rękawiczki była wyściółka z fizeliny i dużo kremowego serum.
Nałożyłam rękawiczki na dłonie i zakleiłam dołączoną plasterkiem. Plasterki bardzo dobrze trzymały przez cały czas, jak miałam rękawiczki na dłoniach. Maseczka pachnie cudownie słodkim kokosem.
Po około 30 minutach rękawiczki zdjęłam, a serum wmasowałam w dłonie. 
Moje dłonie zostały bardzo fajnie nawilżone i w dodatku bardzo ładnie pachniały.
Po zastosowaniu maseczki moje dłoni były dobrze nawilżone i to nawilżenie odczuwalne było przez kolejne dni.
Maseczka sprawdziła się bardzo dobrze, więc mogę ją wam polecić, a sama bardzo chętnie kupię ją ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.