czwartek, 17 października 2024

Balea Szampon do włosów nawilżający Feuchtigkeit

Cześć 😁 szamponów z marki Balea już dawno nie miałam. Ostatnio zawiodłam się bardzo na tym do włosów farbowanych, bo zmienili zapach na taki co mnie drażni. Także bardzo się ucieszyłam, że mogłam zapoznać się z Balea Szampon do włosów nawilżający Feuchtigkeit

Opis ze strony dm.pl - Dzięki kompleksowi odbudowującemu z witaminą B3 i prowitaminą B5, szampon nawilżający marki Balea uelastycznia włosy aż po same końce. Nadaje połysk włosom wysuszonym i zniszczonym. Bez mikroplastiku i czysto syntetycznych polimerów rozpuszczalnych w wodzie.
Skład (INCI): Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Panthenol, Niacinamide, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Parfum, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Hydroxypropyl Oxidized Starch PG-Trimonium Chloride, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Laureth-4, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Lactate, Lactic Acid, Sodium Hydroxide.
Opakowanie w wersji podróżnej, ma pojemność 50 ml. Wystarczyło mi na kilka użyć, także na wyjazd byłoby w sam raz. Na opakowaniu mamy jedynie podany skład produktu. 
Opakowanie mieści w sobie żelowy szampon o bardzo pięknym owocowym zapachu. Od razu dodam, że ja w nim nie wyczuwam zapachu kokosa.
Szampon bardzo dobrze rozprowadza się na włosach i bardzo dobrze pieni. Po jego użyciu włosy są dobrze oczyszczone.
Po myciu włosów w tym szamponie zauważyłam, że moje włosy są fajnie nawilżone i bardzo dobrze się układają, są bardziej podatne na modelowanie itp.
Bardzo fajny szampon i w przyszłości kupię jego pełnowymiarowe opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.