wtorek, 8 października 2024

LIRENE C+E Vitamin Energy pianka do mycia twarzy nawilżająca

Cześć 😁 kolejny produkt, który otrzymałam w kalendarzu adwentowym i wreszcie udało mi się go zużyć to LIRENE C+E Vitamin Energy pianka do mycia twarzy nawilżająca

Opis ze strony drogerii Rossmann.pl - Aksamitnie kremowa pianka oczyszczająca w niezwykle przyjemny i delikatny sposób usuwa pozostałości makijażu, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia. Witaminowa formuła nawilża, odżywia i dodaje energii pozbawionej blasku cerze.
Witamina C - użyta w jednej z najstabilniejszych i najskuteczniejszych form rozpuszczalnych w wodzie. Pobudza i stymuluje skórę do regeneracji, przywracając jej witalność.
Witamina E - ma zdolność do wbudowywania się w głębokie warstwy naskórka, regeneruje i nawilża.
Kwas hialuronowy - chroni skórę przed utrata wilgoci, poprawia poziom nawilżenia oraz pozostawia skórę miękka w dotyku.
Skład (INCI): Aqua (Water), Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Propanediol, Polysorbate 20, Betaine, Trehalose, Sodium Hyaluronate, 3-0-Ethyl Ascorbic Acid, Lecithin, Lactobacillus Ferment Lysate, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Lonicera Japonica Rower Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Sodium Hydroxide, Calcium Gluconate, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Limonene, Hexyl Cinnamal.
Świetne opakowanie, bo dzięki temu, ze jest przezroczyste widać ile mamy produktu do zużycia. Super działająca pompka, która robi świetną pianę.
Piana jest mięciutka, ale nie rozpływa się od razu w ręku i cudownie świeżo pachnie.
Piankę nakładałam na dłonie i masowałam nią zwilżoną skórę twarzy. No rewelacyjnie zmywałam makijaż i musze przyznać, że spokojnie myłam nią oczy i tusz z rzęs schodził perfekcyjnie.
Skóra po zastosowaniu tej pianki zawsze była dobrze oczyszczona, odświeżona, nawilżona, nie ściągnięta. Pianka ta nie szczypała ani nie piekła w oczy 😍. Rewelacyjny produkt.
Jestem tą pianką zachwycona i kupię ją ponownie, a Wam polecam do zakupu i dajcie znać czy Tobie też się spodobała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.