poniedziałek, 7 października 2024

Maska do włosów jednominutowa, olejek arganowy i żurawina

Cześć 😁 wreszcie i ja mogłam zobaczyć jak się sprawuje, można powiedzieć, kultowa odżywka do włosów. Mowa o ISANA - Maska do włosów jednominutowa, olejek arganowy i żurawina
Opis ze strony rossmann.pl - Jednominutowa maska do włosów Olej arganowy i żurawina. Do włosów zniszczonych i suchych.
Skład (INCI): Aqua, Dicaprylyl Ether, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenoxyethanol, Parfum, Potassium Sorbate, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Citric Acid, Niacinamide, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Tocopherol.
Opakowanie to taka śmieszna saszetka, bo to jest taka piramidka. Musiałam ją rozciąć nożyczkami, żeby dostać się do środka.
Wewnątrz, cudownie kremowa odzywka, która w dodatku pięknie pachnie. Do zdjęcia nabrałam jedynie na mały palec, bo tej odzywki nie jest dużo, a nie chciałam jej marnować.
Super nanosi się ja na włosy, na moje krótkie włosy to małe opakowanie wystarczyło mi na 4 użycia 😍, więc jest bardzo wydajna. Oczywiście uwielbiam takie produkty, których nie trzeba długo trzymać na włosach. Dlatego ta maseczka jest pod tym względem świetna. Zresztą ona jest naprawdę rewelacyjna. Po jej spłukaniu włosy są nawilżone, odżywione, bardzo dobrze się rozczesują i co jest bardzo ważne, ta maska ich nie obciąża.
Ja jestem z niej bardzo zadowolona i bardzo chętnie kupię jej więcej, bo takie małe opakowania świetnie się sprawdzą w podróży.

Znacie tą maskę? jak się u Was sprawdziła? Dajcie znać koniecznie w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Jeszcze jej nie znam, ale mam na liście zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dawała super efekty! Jeszcze mam jedną piramidkę w zapasach, ale jak zużyję to raczej nie planuję wracać. Mało ekonomiczne są to maski :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.