wtorek, 15 października 2024

Kremowy żel pod prysznic, kwiat migdałowca & magnolia

Cześć 😁 będąc w nowo otwartym sklepie DM w Warszawie otrzymałam kilka miniaturek. Jedną z nich był Balea Kremowy żel pod prysznic, kwiat migdałowca & magnolia

Opis ze strony dm.pl - Delikatna formuła nawilżająca z AquaCellSoft o pobudzającym zmysły aksamitnym zapachu kwiatów migdałowca i magnolii Receptura z proteinami mleka chroni skórę przed przesuszeniem Wyjątkowe doznania zapachowe, wyjątkowo miękka skóra w dotyku.
Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, GLYCERIN, PANTHENOL, HYDROGENATED STARCH HYDROLYSATE, LAC POWDER, OPUNTIA FICUS-INDICA STEM EXTRACT, MAGNOLIA BIONDII FLOWER EXTRACT, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS FLOWER EXTRACT, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, GLYCOL DISTEARATE, GLYCERYL STEARATE, GELLAN GUM, DISODIUM EDTA, MAGNESIUM SULFATE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL, PARFUM, SODIUM BENZOATE, BENZOIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 45100.
Bardzo ładne, kolorowe opakowanie. Wprawdzie na miniaturce jest nie wiele informacji, ale najważniejsza, czyli skład jest podany.
Żel jest mleczno-biały i ma cudowny zapach, wiecie, że ja zapachy rozpoznaję jak mi się z czymś skojarza, a ten z niczym konkretnym mi się nie kojarzy. Więc mogę napisać jedynie, że jest bardzo ładny i delikatny.
Żel bardzo dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza skórę, a potem dobrze się spłukuje. Swoim  pięknym zapachem uprzyjemnia nam kąpiel. Skóra po kąpieli jest miękka i dobrze oczyszczona, i nie jest wysuszona, bo te żele nie wysuszają mojej skóry.
Ja bardzo się cieszę, że mogłam poznać ten żel i kupie jego wersję pełnowymiarową.

1 komentarz:

  1. Kremowy żel pod prysznic z kwiatem migdałowca i magnolią brzmi jak prawdziwy raj dla zmysłów! 🌸✨ Uwielbiam, kiedy kosmetyki nie tylko dobrze działają, ale także pachną obłędnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.