poniedziałek, 21 października 2024

Perfecta Eye Patch hydrożelowe płatki- kompres pod oczy

Cześć 😁 płatki hydrożelowe to jest to co uwielbiam najbardziej. Dlatego też po otrzymaniu paczki te wylądowały w lodówce, a stamtąd pod moje oczy. Mowa o Perfecta Eye Patch hydrożelowe płatki- kompres pod oczy

Opis ze strony drogerii Hebe - Hydrożelowe płatki pod oczy. Hydrożelowe płatki kompres pod oczy przeciw cieniom i opuchliźnie Hydrożelowe płatki pod oczy przeznaczone do pielęgnacji skóry w każdym wieku i rodzaju. Stosowane na oczyszczoną skórę po nałożeniu kremu pod oczy działają błyskawicznie redukując oznaki zmęczenia, opuchliznę, cienie pod oczami i drobne zmarszczki. Przed aplikacją płatki należy schłodzić w lodówce przez co najmniej godzinę. Pojemność 2 płatki Rodzaj skóry wszystkie rodzaje skóry.
Sposób użycia: 
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Cellulose Gum, Polyacrylic Acid, Acacia Concinna Fruit Extract, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Betaine, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Mentha Arvensis Leaf Oil, Aluminum Hydroxide, Disodium EDTA, Tartaric Acid, Methylparaben, Titanuim Dioxide CI 42090.
Wewnątrz opakowania znajdowały się dwa płatki przyklejone do kawałków folii. Wyglądało to jak na zdjęciu poniżej.
Dla mnie nie są to płatki hydrożelowe, bo nie są takie "galaretowate" 😁. Te płatki mają pod spodem taką powłokę, że się trzymają skóry, jakby miały klej.
Po zalecanym czasie płatki zdjęłam, a właściwie odkleiłam od skóry 😁. Moja skóra pod oczami była wygładzona, więc dobrze nawilżona. Drobne zmarszczki i bruzdy zostały wygładzone, a opuchnięcie zmniejszone.
Te płatki świetnie spełniły swoje zadanie 😁.
Dajcie znać co o nic sadzicie.

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.