pi膮tek, 14 lipca 2023

Oczyszczaj膮ca maseczka w p艂achcie

Dobry wiecz贸r 馃榿 mamy 艣rodek lata, ale ja ju偶 zdecydowanie widz臋, 偶e te dni s膮 kr贸tsze i szybciej robi si臋 ciemno. Zawsze staram si臋 w ci膮gu tygodnia zastosowa膰 jak膮艣 maseczk臋, kt贸rej do tej pory nie mia艂am, tak 偶eby w pi膮tek by艂a recenzja. Tym razem mam maseczk臋 What's poppin? Sweet & salt popcorn. Maseczka oczyszczaj膮ca ze s艂odk膮 wanili膮
O tej maseczce w sieci nic nie znalaz艂am. Jedynie mam info z opakowania, kt贸re oczywi艣cie jest bardzo "szcz膮tkowe" - Maseczka do twarzy w p艂achcie, g艂臋boko oczyszczaj膮ca. Zapach wanilii. Biodegradowalna maska bambusowa w p艂achcie. Wmasowa膰 pozosta艂o艣ci serum w sk贸r臋.
Spos贸b u偶ycia:
Sk艂ad (INCI):
Po otwarciu opakowania moim oczom ukaza艂a si臋 taka 艣mieszna maseczka 馃槅. No nie spodziewa艂am si臋, 偶e jednak b臋dzie mia艂a wygl膮d kube艂ka z popcornem. Chocia偶 w pierwszej chwili pomy艣la艂am, 偶e by艂aby w sam raz na 4 lipca, na Dzie艅 Niepodleg艂o艣ci w USA. Po na艂o偶eniu na twarz wygl膮da艂o to tak 
No po prostu 艣mia膰 mi si臋 chcia艂o jak spojrza艂am w lustro. Co o tym powiecie?
A maseczka? jest OK, bardzo 艂adnie, s艂odko pachnia艂a. Po zalecanym czasie maseczk臋 zdj臋艂am, a resztki serum wklepa艂am. Sk贸ra lekko si臋 klei艂a, ale tylko chwil臋. Klejenie szybko usta艂o.
Zauwa偶y艂am 艂adnie oczyszczon膮 sk贸r臋, mnie si臋 podoba艂o. Na to na艂o偶y艂am krem na noc.
Z maseczki jestem zadowolona.

3 komentarze:

  1. To fakt, maseczka wygl膮da faktycznie 艣wietnie. Z pewno艣ci膮 jest si臋 czym zainteresowa膰 w kontek艣cie jej dzia艂ania, skoro te偶 rzeczywi艣cie dobrze si臋 sprawdza.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Przyznam, 偶e po szacie graficznej powiedzia艂abym, 偶e to popcorn ;) Maseczki w p艂achcie bardzo lubi臋 i my艣l臋, 偶e warto je stosowa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Na wiecz贸r filmowy na kanapie jak znalaz艂 ;) Lubi臋 takie maski w p艂achcie w艂a艣nie na takie okazje. Jak mam wiecz贸r w wannie to wtedy wybieram jakie艣 bez p艂achty.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.